Η κριτική για την πορεία του Nomads μέχρι και χθες που πραγματοποιήθηκε ο μεγάλος τελικός, δε μπορεί να γίνει άσχετα με το κόστος της παραγωγής. Αν μιλούσαμε για ένα φθηνό πρόγραμμα, τότε το 15-16% που είχε μέσο όρο θα ήταν μια χαρά για τα δεδομένα της ψυχαγωγίας στην τηλεόραση φέτος. Δεν ήταν όμως τέτοιο. Ήταν ένα πρόγραμμα που κόστισε πολλά. Και κόστισε ακόμα περισσότερα με τους νέους παίχτες.
Η Φάρμα: Η Μαρία Γιαννοπούλου είναι μεγάλη νικήτρια - Κέρδισε 50.000 ευρώ
Θα περίμενε κανείς ότι έστω στον μεγάλο τελικό θα υπάρξει το παραμικρό ενδιαφέρον του κοινού.Με τον Στέλιο Χανταμπάκη να είναι ο ένας διεκδικητής, με τον Χρήστο Βασιλόπουλο να αποχωρεί λόγω προσωπικού προβλήματος και να αφήνει την διεκδίκηση του μεγάλου επάθλου, υπήρχαν χαρακτηριστικά για να προσελκύσει το τηλεοπτικό κοινό. Αυτό δεν συνέβη.
Σε σχέση με τα νούμερα των προηγούμενων εβδομάδων, το 22,7% στο γενικό σύνολο και το 20% στο δυναμικό είναι λόγος μέχρι και για να ανοίξουν σαμπάνιες στον ΑΝΤ1. Αντικειμενικά όμως, μιλάμε για πολύ μέτρια νούμερα που κλείνουν το ίδιο άδοξα με το ξεκίνημά του τον κύκλο του Nomads. Αναμφίβολα, η επιλογή και η στήριξη του προγράμματος κατατάσσονται στις αποτυχημένες επιλογές της σεζόν.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]