Θα σας μιλήσουμε για τις συνήθειες που μπορούν να αποκαλύψουν πολλά για τον χαρακτήρα μας.
1. Τέχνη
Η στάση απέναντι στην τέχνη σε όλες τις εκδηλώσεις της, μπορεί επίσης να αποκαλύψει πολλά για τη φύση ενός ατόμου.
Οι άνθρωποι που αγαπούν την ποίηση, πηγαίνουν στην όπερα ή ασχολούνται με την τέχνη είναι πιο κοινωνικοί και ανοιχτοί σε όλα τα νέα πράγματα, σε αντίθεση με όσους αγνοούν την τέχνη.
2. Δουλειές του σπιτιού
Οι άνθρωποι που χαίρονται να σιδερώσουν, να πλένουν τα πιάτα και να παίζουν με παιδιά είναι πιο εύκολο να επικοινωνούν από ότι εκείνοι που δεν τους αρέσουν οι δουλειές. Για τον πρώτο τύπο, η ευτυχία των άλλων είναι σημαντική. Ως εκ τούτου, προτιμούν να εργάζονται γύρω από το σπίτι αντί να γκρινιάζουν για τις οικιακές μικροδουλειές. Μπορούν επίσης να χαρακτηριστούν ως πιο εσωστρεφείς.
Στους εξωστρεφείς συνήθως δεν αρέσει να κάνουν οικιακές εργασίες και προτιμούν να ξεκουράζονται ή να συναντούν φίλους.
3. Μουσικές προτιμήσεις
Το είδος της μουσικής που σας αρέσει να ακούτε μπορεί να πει στους άλλους για τις ιδιαιτερότητες της ψυχής σας, επειδή η μουσική έχει μακροχρόνια επίδραση στον εγκέφαλο.
Μαρία Αντωνά: Έπεσε θύμα κλοπής! - «Μου πήραν ένα αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό, είχα δουλέψει πολλές μέρες» [βίντεο]
Οι άνθρωποι που προτιμούν τη θλιβερή ή επιθετική μουσική για να εκφράζουν τα συναισθήματά τους είναι συνήθως ανήσυχοι και νευρικοί.
Οι άνθρωποι που προτιμούν τη διασκεδαστική ή ήπια μουσική είναι ευτυχισμένοι. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η ίδια η διαδικασία ακρόασης μιας τέτοιας μουσικής αυξάνει τη διάθεση και έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στην ευημερία σας.
4. Τα λόγια
Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή μας ζωή χαρακτηρίζουν την προσωπικότητά μας. Και δεν έχει σημασία αν τις λέμε δυνατά ή τις γράψουμε ή τις πληκτρολογήσουμε.
Οι αγχωμένοι και οι συναισθηματικά ασταθείς άνθρωποι χρησιμοποιούν συνήθως λέξεις που σχετίζονται με αρνητικά συναισθήματα. Οι εξωστρεφείς προτιμούν λέξεις που περιγράφουν θετικά συναισθήματα. Οι ευσυνείδητοι χρησιμοποιούν λέξεις που σχετίζονται με τα επιτεύγματα πιο συχνά και οι ανοιχτοί άνθρωποι συνήθως επιλέγουν πλούσιο λεξιλόγιο και φράσεις όπου θα μπορούσε κανείς να είναι πιο συνοπτικός.
5. Διατροφικές συνήθειες
Οι διατροφικές προτιμήσεις μπορούν να εξηγήσουν πολλά για τη φύση ενός ατόμου. Οι παρορμητικοί, λιγότερο ανοικτοί και λιγότερο ευσυνείδητοι άνθρωποι προτιμούν το γλυκό κρασί και πολύ σπάνια τρώνε φρούτα.
Την ίδια στιγμή, οι ανοιχτοί, είναι πιο ήρεμοι και πιο ευσυνείδητοι άνθρωποι, τους αρέσει το ξηρό κρασί και συμπεριλαμβάνουν ευχαρίστως φρούτα στη διατροφή τους.
6. Η επιθυμία να φοράτε ρολόι
Οι άνθρωποι που φορούν ρολόγια χειρός για τουλάχιστον ένα χρόνο είναι συνήθως πιο ακριβείς και ευσυνείδητοι από όσους προτιμούν να προσπεράσουν αυτό το αξεσουάρ.
Οι άνθρωποι που φορούν ρολόι μπορεί να είναι εσωστρεφείς, αλλά συναισθηματικά σταθεροί, ενώ εκείνοι που δεν φορούν είναι λιγότερο συναισθηματικά σταθεροί.
7. Ψωνίζοντας
Οι περισσότεροι αγοραστές χωρίζονται σε 2 τύπους. Η πρώτη μελετά ενεργά τις ετικέτες και απαιτεί όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες πριν από την αγορά ενός προϊόντος. Είναι περίεργοι και εξεταστικοί άνθρωποι που θέλουν να φτάνουν ως την ρίζα.
Οι δεύτεροι προτιμούν να μην χάνουν χρόνο και περιορίζονται σε επιφανειακές πληροφορίες. Μπορούν να χαρακτηριστούν ως επιπόλαιοι.
Αυτοί οι τύποι δρουν με παρόμοιο τρόπο και σε άλλες καταστάσεις ζωής. Να είστε σίγουροι ότι οι διεξοδικοί άνθρωποι θα ξέρουν ολόκληρη την ιστορία ζωής σας προτού σας πλησιάσουν πολύ. Οι άνθρωποι του δεύτερου τύπου πιθανότατα δεν θα δουν ακόμη και σημαντικά πράγματα.
Μπόνους
Έχει διαπιστωθεί ότι οι άνθρωποι μπορούν να καταλάβουν πόσο εύποροι είναι κάποιοι, κοιτάζοντας απλώς το πρόσωπό τους όταν δεν εκφράζουν κάποιο συναίσθημα.
Αυτή η ικανότητα χρησιμοποιείται συχνά όταν αποφασίζουμε να προσλάβουμε κάποιον. Τα άτομα με «πλούσιο» πρόσωπο απορρίπτονται λιγότερο συχνά. Κατά συνέπεια, τα αντίθετα σήματα μπορούν να σας εμποδίσουν να αναρριχηθείτε στη σταδιοδρομία ή να αυξήσετε το εισόδημά σας.
Ταυτόχρονα, οι επιστήμονες δεν είναι ακόμη σε θέση να απαντήσουν με ακρίβεια ποιος είναι ακριβώς αυτός ο “πλούσιος” παράγοντας που εντοπίζουμε στην εμφάνιση.