«Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο», αναφέρει μεταξύ άλλων στην επιστολή της η κ. Ζούνη, η οποία κάνει λόγο για «εξαπάτηση», αλλά και για υπόθεση που έχει πάρει ήδη «τον δρόμο της δικαιοσύνης».
Σημειώνεται, ότι το Ίδρυμα Κακογιάννη, με επιστολή του στις 20 Φεβρουαρίου διευκρίνιζε ότι η παράσταση «προτάθηκε από την εταιρεία παραγωγής ‘Art Tank’», πρόταση την οποία αξιολόγησε «ως ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, δεδομένου ότι οι συμπράττοντες συντελεστές της συγκεκριμένης παράστασης (Ang Lee, Πέμη Ζούνη, ‘Ακης Δήμου, Λευτέρης Παυλόπουλος, Θοδωρής Οικονόμου κλπ.), είναι διακεκριμένοι και υψηλού κύρους καλλιτέχνες». Επίσης, ενημέρωνε ότι «προώθησε το φωτογραφικό και λοιπό προωθητικό υλικό που παρέλαβε από την κ. Ζούνη και την εταιρεία παραγωγής της εν λόγω παράστασης», καθώς και ότι «έχει ήδη προχωρήσει στις αναγκαίες ενέργειες, προκειμένου να παρασχεθούν οι οφειλόμενες απαντήσεις και επιφυλάσσεται για κάθε περαιτέρω ενέργειά του».
Ολόκληρη η επιστολή:
«Όταν έκανα τις ανακοινώσεις για τη συνεργασία μου με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λη, όταν μιλούσα ανοιχτά σε συνεντεύξεις για τα συμβόλαια με το εξωτερικό, πίστευα βαθιά και ακλόνητα ότι όλα ήταν αλήθεια. Ανέλπιστο δώρο, αλλά και απόλυτη αλήθεια.
Συναίνεσα στη δημοσιοποίηση επεξεργασμένων φωτογραφιών, πιστεύοντας, χωρίς ίχνος αμφιβολίας, ότι είχαν αποσταλεί από τον σκηνοθέτη, η πραγματική άφιξη του οποίου, λίγες μόνο μέρες αργότερα, θα έκανε το λάθος μικρό κι ασήμαντο.
Ακόμα και μέχρι πριν από πολύ λίγες μέρες, ακόμα και μετά την απουσία του κ. Ανγκ Λη από τις πρόβες και την πρεμιέρα, πίστευα ότι οι εξηγήσεις και διαβεβαιώσεις που λάμβανα ήταν δυσάρεστες, αλλά αληθινές.
Μόλις πριν από ελάχιστες μέρες άρχισε να αποκαλύπτεται η μεγάλη εξαπάτηση. Ήδη φυσικά η υπόθεση πήρε τον δρόμο της δικαιοσύνης.
Άση Μπήλιου: Οι παρενέργειες του Ανάδρομου Ερμή – Η πρώτη γεύση για το 2025
Τεράστια η πλάνη, τεράστια η ευθύνη μου, τεράστια κι η συγγνώμη μου:
Στο ΙΔΡΥΜΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ που φιλοξένησε την παραγωγή της παράστασης και δεν είχε λόγους να με αμφισβητήσει.
Στους συντελεστές της παράστασης, που με εμπιστεύτηκαν.
Σε όλους αυτούς απέναντι στους οποίους αποδείχθηκα ανακόλουθη.
Δουλεύω στο θέατρο 35 χρόνια. Σοβαρά και έντιμα.
Δεν επικαλούμαι τον πρότερο έντιμο βίο μου.
Επικαλούμαι την κοινή λογική -που εγώ έχασα πρόσκαιρα, κάτω από πολύ ιδιαίτερες συνθήκες που θα δημοσιοποιηθούν από εμένα εν καιρώ- ότι δεν είχα κανέναν απολύτως λόγο να αυτοκαταστραφώ, χρησιμοποιώντας εν γνώσει μου έναν τόσο σημαντικό σκηνοθέτη, χωρίς ο ίδιος να το γνωρίζει.
Είμαι βέβαιη, ότι όταν όλη η αλήθεια ξετυλιχθεί, θα χρεωθώ ένα μεγάλο πλήγμα στην ευθυκρισία μου. Αλλά -το πιο σημαντικό- θα διαψευσθεί κάθε υπόνοια δόλου και οποιαδήποτε ενεργή συμμετοχή μου σε αυτή την υπόθεση».