Τον Δεκέμβριο του 2020, η Τέιλορ Σουίφτ κυκλοφόρησε τον νέο της δίσκο με τίτλο «Evermore», ο οποίος γρήγορα αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση των τσαρτς.
Τώρα, ένα λούνα παρκ στην Γιούτα των ΗΠΑ, το οποίο επίσης ονομάζεται «Evermore», ισχυρίζεται ότι η κίνηση της Τέιλορ δημιούργησε σύγχυση στους επισκέπτες του πάρκου, το «έριξε» στις μηχανές αναζήτησης όπως το Google, ενώ ταυτόχρονα περιόρισε τις δυνατότητες σχεδιασμού των σουβενίρ του πάρκου (μπλουζάκια κτλ.), εξαιτίας των λογότυπων που χρησιμοποίησε στο άλμπουμ της.
«Οι επισκέπτες μας ρωτούν συνέχεια αν το άλμπουμ «Evermore» προέκυψε από συνεργασία του λούνα παρκ μας με την Τέιλορ Σουίφτ ή αν σχετιζόμαστε με κάποιον τρόπο μαζί της», λέει ο υπεύθυνος ανθρώπινου δυναμικού του Evermore.
Από την άλλη, εκπρόσωποι της τραγουδίστριας χαρακτήρισαν τους ισχυρισμούς, αλλά και την μήνυση στην οποία προέβη η επιχείρηση, «αβάσιμους, ανούσιους και ανεύθυνους».
«Είναι αδιανόητο το να υπάρχει περίπτωση σύγχυσης μεταξύ ενός λούνα παρκ και των εμπορευμάτων του με την μουσική της κ. Σουίφτ και τα δικά της προϊόντα», προσέθεσαν.
Μαριγκόνα: Τρέλανε το ΣΕΦ και όλη τη χώρα - Από 97 followers έφτασε στους 34.000 μέσα σε ένα 24ωρο
Η οριστική επίλυση του προβλήματος, όπως και να έχει, φαίνεται πως θα δοθεί τελικά και αναπόφευκτα στο δικαστήριο.
ΠΗΓΗ: The Guardian
Πτώση αεροσκάφους στα Ιωάννινα: Εντοπίστηκε η σορός του 32χρονου πιλότου
Καστοριά: Εικόνα απόλυτης καταστροφής μετά την έκρηξη που ισοπέδωσε το ξενοδοχείο «Τσάμης»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr