Με τίτλο «Madame X», έτσι την αποκαλούσαν στα 19 της χρόνια οι φίλοι, η τέως «βασίλισσα της ποπ» υπογράφει το 14ο δίσκο τής πολύχρονης καριέρας της σε μια προσπάθεια να συνεχίσει να αφορά τη σύγχρονη ποπ δημιουργία στα 60 της χρόνια.
«Πήρα ένα χάπι και είδα ένα όνειρο. Οτι ήμουν πάλι 17 ετών», τραγουδάει στο πρώτο σινγκλ του άλμπουμ, «Medellin», κάνοντας σαφές τι την απασχολεί σε αυτή την περίοδο της ζωής και της σταδιοδρομίας της. Επί της ουσίας, ο δίσκος έχει ηχογραφηθεί σε διάφορες περιοχές του πλανήτη, μπορεί κανείς να ακούσει στα τραγούδια του ψήγματα από φάδος και τραπ μέχρι μπλουζ από το Πράσινο Ακρωτήρι και φανκ, ενώ η ίδια ραπάρει και τραγουδάει στα αγγλικά, τα ισπανικά και τα πορτογαλικά. «Μόλις κυκλοφόρησα νέο άλμπουμ οπότε οφείλω να είμαι φιλόδοξη. Και ναι, θέλω να είμαι φιλόδοξη, θέλω να πετύχω», υπογραμμίζει σε πρόσφατη συνέντευξή της στον «Guardian» και εξηγεί: «Η φιλοδοξία μου ποτέ δεν ήταν σαν αυτή που μπορεί να φαντάζεται ο κόσμος. Να γίνω πολύ πλούσια ή πολύ διάσημη. Οταν ξεκινούσα και έλεγα ότι θέλω να κατακτήσω τον κόσμο δεν εννοούσα ότι θέλω να βγάλω πολλά χρήματα ή να γίνω πολύ διάσημη. Εννοούσα ότι ήθελα να αφήσω το σημάδι μου στον κόσμο, να γίνω κάποια. Γιατί μεγάλωσα νιώθοντας ότι ήμουν ανύπαρκτη και ήθελα να το αλλάξω αυτό. Κάπως έτσι το εννοούσα».
Κώστας Λεφάκης: «Η μέρα φέρνει εντάσεις και ζημιές» – Αυστηρή προειδοποίηση για ένα ζώδιο
Τα κατάφερε όλα αυτά βέβαια. Εγινε πλούσια, διάσημη και άφησε το σημάδι της στον κόσμο και την ποπ κουλτούρα, αλλά στα 60 της χρόνια πόσο μπορεί πια να επηρεάσει και να στρέψει το ενδιαφέρον πάνω της; Τη θυμηθήκαμε και τσεκάραμε το νέο της λουκ στην πρόσφατη Γιουροβίζιον, αλλά η εμφάνισή της εκεί ήταν κατά γενική ομολογία απογοητευτική. Αλλωστε ακόμα και οι πιο ορκισμένοι θαυμαστές της δεν κρύβουν ότι έχουν τουλάχιστον δέκα χρόνια να ακούσουν κάτι καινούργιο από εκείνη που να τους ενθουσιάσει.
Ή τουλάχιστον να αξίζει τον κόπο να δώσει κανείς μια δεύτερη ευκαιρία. Και όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά πως στην ποπ μουσική μια δεκαετία σημαίνει πλέον μισός αιώνας. Η ίδια βέβαια έχει άλλη άποψη. Παίρνει ιδέες για το τι συμβαίνει στην ποπ μουσική σήμερα από τη 13χρονη κόρη της Μέρσι και τονίζει: «Αυτή τη μουσική ακούω σπίτι μου. Αυτή η μουσική με εμπνέει. Ποιος είπε ότι επειδή είμαι πλέον κάποιας ηλικίας απαγορεύεται να φτιάξω νεανική και σέξι μουσική; Αυτά είναι μ…».
Ζώντας τα τελευταία δύο χρόνια στη Λισαβόνα, για χάρη του γιου της Ντέιβιντ που παίζει ποδόσφαιρο στις ακαδημίες της Μπενφίκα, η Μαντόνα πέρασε ένα αρκετά μεγάλο διάστημα μοναξιάς. Δεν ήξερε κανέναν, δεν είχε φίλους και δεν γνώριζε τη γλώσσα. Αυτά είναι παρελθόν πια καθώς η ίδια έχει πάρει πλέον μια αρκετά καλή γεύση της μουσικής σκηνής εκεί.
«Υπάρχουν αυτά τα πολύ μικρά στέκια που δεν έχουν άδεια για να παίζεται ζωντανή μουσική και οι θαμώνες δεν χειροκροτούν για να μην ακούγονται. Απλά τρίβουν τα χέρια τους μετά από κάθε τραγούδι για να δείξουν πόσο τους άρεσε. Υπέροχο!», λέει πριν ρίξει τα βέλη της στους ισχυρούς άνδρες που εκμεταλλεύονται την εξουσία τους για να μειώσουν τις γυναίκες. «Το τρομακτικό με τον Χάρβι Γουάινστιν ήταν ότι όλοι γνωρίζαμε ότι έτσι λειτουργεί και αυτό ήταν αποδεκτό. Και συμβαίνει παντού. Οχι μόνο στον κινηματογράφο ή τη μουσική. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσοι άνδρες μου ζητούσαν σεξ ως αντάλλαγμα όταν προσπαθούσα να υπογράψω το πρώτο μου συμβόλαιο».