Συγκεκριμένα από τη συνομιλία ανάμεσα στην σταθμάρχη Νέων Πόρων και τον προϊστάμενο Κίνησης του ΟΣΕ στην Αθήνα, γίνεται αντιληπτό ότι κανείς δεν ήξερες αν οι δύο γραμμές (ανόδου – καθόδου) ήταν ταυτόχρονα σε λειτουργία, πότε μπορεί να απενεργοποήθηκαν και άρα ότι η εμπορική αμαξοστοιχία από Θεσσαλονίκη βρισκόταν στην ίδια γραμμή με το Intercity που ερχόταν από Αθήνα.
Το νέο ηχητικό ντοκουμέντο σύμφωνα με τη δικηγόρο που εκπροσωπεί συγγενείς θυμάτων βάζει στο κάδο των ευθυνών και άλλα άτομα, πέρα από αυτά που έχουν ήδη κατηγορηθεί.