Σύμφωνα με την Vogue η πρώτη επίδειξη θα αφορά τους «συνήθεις τύπους του κλάδου» και η δεύτερη τους «πιστούς της εταιρείας». Η παρουσίαση αυτή θα είναι η πρώτη που κάνει η εταιρεία με την μορφή «το βλέπεις τώρα, το αγοράζεις τώρα» και τα ρούχα θα είναι άμεσα διαθέσιμα για τα καταστήματα, ενώ θα γίνει απευθείας σύνδεση με χονδρεμπόρους.
Πάντως όπως σημειώνει το Fashionista, οι αντιπρόσωποι της Ραλφ Λόρεν δεν έχουν ανταποκριθεί για επιβεβαίωση της συμμετοχής τους. Αυτό κάνει τη γνωστή εταιρεία να αισθάνεται μεγαλύτερη πίεση, καθώς ήδη έχει δει τα ετήσια έσοδα και τις πωλήσεις της να μειώνονται καθ’ όλο το 2015.
«Η παρουσίαση των ρούχων τώρα και η παράδοσή τους για πώληση έξι μήνες μετά… έχει τελειώσει», δηλώνει ο Ραλφ Λόρεν στη Vogue Οκτωβρίου, στην οποία παρουσιάζονται και πέντε σύνολα από την επόμενη συλλογή. «Με το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτό πρέπει να αλλάξει», τόνισε ο διάσημος σχεδιαστής και επιχειρηματίας.