Αναλυτικά οι τροποποιήσεις:
Νο10 «Χαριλάου-ΝΣΣ» – Προβλέπεται διέλευση της γραμμής από τον άξονα της οδού Τσιμισκή αντί του άξονα της Εγνατίας Οδού.
Νο11 «Πυλαία-ΝΣΣ» – Δημιουργείται σύνδεση της γραμμής από τον Τερματικό Σταθμό Πυλαίας μέχρι τον σταθμό «Σιντριβάνι» του μετρό και κατάργηση του τμήματος από το κέντρο της πόλης («Σιντριβάνι») μέχρι τον ΝΣΣ.
Νο11Τ «Πυλαία-Χαριλάου» – Δομείται επέκταση της διαδρομής της γραμμής μέχρι τον σταθμό της Νέας Ελβετίας (σύνδεση τερματικών σταθμών Πυλαίας, Χαριλάου και Ν. Ελβετίας).
Νο17 «Τριανδρία-ΝΣΣ» – Συνδέεται η γραμμή με στάσεις μετρό «Πανεπιστήμιο», «Σιντριβάνι», «Αγίας Σοφίας», με παράλληλη κατάργηση του τμήματος της γραμμής μέχρι τον σιδηροδρομικό σταθμό.
Νο20 «Μενεμένη-Αριστοτέλους» – Απομακρύνεται από τον κεντρικό χώρο του Τ.Σ. Αριστοτέλους και προβλέπεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ιωνος Δραγούμη και Βενιζέλου.
Νο21 «Εύοσμος-Αριστοτέλους» – Απομακρύνεται από τον Τ.Σ. Αριστοτέλους και εφαρμόζεται διέλευση της γραμμής μέσω των οδών Ιωνος Δραγούμη και Βενιζέλου.
Νο30 «Τριανδρία-Αποθήκη» – Επεκτείνεται η διαδρομή της μέχρι την Καλαμαριά στο ύψος της οδού Χηλής (Κερασούντος), με επιστροφή μέσω οδών Τάκη Οικονομίδη-Πλούτωνος.
Νο36 «Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας» – Δημιουργείται καίρια σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Ν. Ελβετίας, για κάθε δυνατότητα μετεπιβιβάσεων.
Νο45 «ΚΤΕΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής» – Προχωρά η απευθείας σύνδεση της γραμμής με τον σταθμό της Ν. Ελβετίας και, άρα, με το μετρό.
Νο57 «Χορτιάτης-Αριστοτέλους» – Σύνδεση της γραμμής από τον Τ.Σ. Χορτιάτη μέχρι τον ΝΣΣ με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από τον Τ.Σ. Αριστοτέλους στο κέντρο της πόλης.
Νο58 «Τ.Σ. Χορτιάτη- Πανόραμα-Βενιζέλου» – Σύνδεση της γραμμής από τον Τ.Σ. Χορτιάτη μέχρι τον σταθμό της Ν. Ελβετίας, με ταυτόχρονη απομάκρυνση της γραμμής από το κέντρο της πόλης της Θεσσαλονίκης (οδός Βενιζέλου).