Οι λαμαρίνες της «Βενιζέλου» ήταν οι τελευταίες που είχαν απομείνει από την επίγεια φάση κατασκευής των σταθμών του μετρό, ενώ πλέον Εγνατία και Μοναστηρίου έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία, όπως ακριβώς ήταν πριν από τις έναρξη των εργασιών κατασκευής του μετρό, το μακρινό… 2006!
Το οδόστρωμα, στα τμήματα που καταλάμβανε το εργοτάξιο, αποκαθίσταται, τοποθετήθηκε η απαιτούμενη σήμανση, ενώ αναδιαμορφώθηκαν τα πεζοδρόμια για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας των πεζών. Στην αριστερή πλευρά της ανόδου της Βενιζέλου θα παραμείνουν μέχρι τον Ιούνιο τα δύο εργοτάξια του σταθμού του μετρό και οι δύο γερανοί για την επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων, χωρίς όμως να εμποδίζουν την κυκλοφορία.
Χθες το μεσημέρι, στο σημείο βρέθηκαν ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, και ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, αρμόδιος για τις υποδομές, Νίκος Ταχιάος, οι οποίοι διαβεβαίωσαν ότι το μετρό θα λειτουργήσει κανονικά το 2024, ενώ υπογράμμισαν ότι μια πολύχρονη ταλαιπωρία και μια δοκιμασία για τους πολίτες στο συγκεκριμένο σημείο, με την απελευθέρωση των λωρίδων κυκλοφορίας, έφτασε στο τέλος της.
«Είναι γεγονός ότι η υλοποίηση ενός εμβληματικού έργου για την πόλη της Θεσσαλονίκης, του μετρό, επέφερε επί μακρόν και ταλαιπωρία και καχυποψία. Καχυποψία στην κοινωνία και ταλαιπωρία στους πολίτες, γιατί πολλές φορές τα έργα συνοδεύονται από αποκλεισμούς δρόμων οι οποίοι πρέπει να γίνουν για να υλοποιηθούν. Νομίζω ότι σήμερα με ρεαλιστική αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση μπορούμε να πούμε ότι ολοκληρώνεται αυτή η πολύχρονη ταλαιπωρία των πολιτών και υλοποιείται και παραδίδεται στους πολίτες ένα έργο», δήλωσε ο υπουργός κ. Σταϊκούρας.
«Το έργο έχει φτάσει στην τελική του φάση. Από εκεί και πέρα πρέπει να καταλάβουμε όλοι στη Θεσσαλονίκη ότι με αυτή τη διάνοιξη τους προσεχείς μήνες πρόκειται να ζήσουμε μια πολύ μεγάλη αλλαγή στην Εγνατία και στην περιοχή Βενιζέλου. Νομίζω ότι η Θεσσαλονίκη ετοιμάζεται για την επόμενη μέρα και η επόμενη μέρα δεν είναι μόνο με τις επεκτάσεις του μετρό, όχι μόνο η επέκταση του μετρό προς την Καλαμαριά, ούτε οι άλλες που θα γίνουν πολύ σύντομα προς τη Σταυρούπολη και προς τον Εύοσμο, αλλά θα δούμε ότι το μετρό αποτελεί ένα έργο του οποίου η πνοή θα αλλάξει πραγματικά την πόλη», τόνισε ο κ. Ταχιάος.