Αυτοί οι πολύτιμοι ιστορικοί φωτογραφικοί θησαυροί του διεθνούς φήμης φωτορεπόρτερ παρουσιάζονται σε έκθεση που διοργανώνει (έως και τις 22 του μήνα στην Αίθουσα Ιωνία) ο Δήμος Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης. Τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν κατά τη στρατιωτική δικτατορία 1967-1974 έχουν «σημαδέψει» τον κ. Σαρρηκώστα, ο οποίος σε συνεργασία με το Associated Press έχει καλύψει αμέτρητες σημαντικές στιγμές της ελληνικής και διεθνούς επικαιρότητας. Από τον αραβο-ισραηλινό Πόλεμο των Εξι Ημερών, το 1967, το τρομοκρατικό χτύπημα κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών του Μονάχου, το 1972, τη δολοφονία του Γρηγορίου Λαμπράκη, τη σύλληψη του Αλέκου Παναγούλη, τη δολοφονία του Πέτρουλα.
Οπως ο ίδιος είχε αναφέρει στο παρελθόν στον «Ελεύθερο Τύπο», όσα χρόνια κι αν έχουν περάσει, δεν ξεχνά τα συνθήματα των φοιτητών πίσω από τα κάγκελα και τα ανοιχτά παράθυρα του Πολυτεχνείου, όταν άνοιγαν τα πουκάμισά τους και φώναζαν στους στρατιώτες «είμαστε αδέλφια, ελάτε μαζί μας. Είμαστε άοπλοι», ενώ την ίδια στιγμή οι αστυνομικοί, γεμάτοι λύσσα, χειρονομούσαν και τους έβριζαν.
Κατά τις τρεις παρά πέντε, είχε περιγράψει ο κ. Σαρρηκώστας στην εφημερίδα, άκουσε τον λοχία πάνω στο τανκ να λέει στον ασύρματο «διατάξτε». Ο πυργίσκος του τανκ που έβλεπε στην πύλη του Πολυτεχνείου γυρίζει προς τα πίσω.
«Εκανε όπισθεν. Το τανκ ανέβηκε πάνω στο απέναντι πεζοδρόμιο και με φουλ τις μηχανές κινήθηκε προς την πύλη. Μέσα στο Πολυτεχνείο, ακριβώς πίσω από την κυρία είσοδο, οι φοιτητές είχαν τοποθετήσει μία Mercedes ενός πρυτάνεως ως οδόφραγμα. Αυτή τη Μερσεντές το τανκ, αφού την έλιωσε με τις ερπύστριές του, την πήγε 10 μέτρα μέσα στο προαύλιο. Εγώ, αφού συνήλθα γρήγορα από το “σοκ”, πήγα στο κέντρο της Πατησίων για να έχω μια καλύτερη οπτική γωνία, δηλαδή να φαίνεται το τανκ που ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο και πρόλαβα να τραβήξω τρία “καρέ” πριν με πάρουν στο κυνηγητό δύο αστυνομικοί κραδαίνοντας τεράστια καδρόνια αντί για κλομπ».
Ο Αριστοτέλης Σαρρηκώστας έχει φωτογραφήσει και πορτρέτα μεγάλων προσωπικοτήτων της τέχνης και της πολιτικής. Απαθανάτισε με το φακό του τη Μαρία Κάλλας, τον Οδυσσέα Ελύτη, τον Γιώργο Σεφέρη, τον Αριστοτέλη Ωνάση, τον Ρόμπερτ Κένεντι, τον αγιατολάχ Χομεϊνί, τον Γιασέρ Αραφάτ και τον Νέλσον Μαντέλα.