Ψηλά στη λίστα, όμως, βρίσκονται και οι προβληματισμοί των πολιτών, καθώς δεν ήταν λίγοι όσοι έψαξαν να βρουν πού ψηφίζουν, τι θα γίνει με το Κτηματολόγιο, αλλά και ποιοι τελικά δικαιούνται επίδομα ενοικίου.
Λίγο πριν από την εκπνοή του χρόνου λοιπόν, ήρθε και πάλι η ώρα για το Year In Search 2019 της Google, που αποκαλύπτει τι ψάξαμε, τι παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, τι θελήσαμε να μαγειρέψουμε και, γενικά, όλα όσα βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής των Ελλήνων τη φετινή χρονιά.
«Με πολλή χαρά, λοιπόν, μοιραζόμαστε σήμερα μαζί σας το Year In Search 2019, που περιλαμβάνει τις αναζητήσεις μας σε όλους τους τομείς της ζωής μας, συνθέτοντας το “παζλ” των ενδιαφερόντων μας μέσα στη χρονιά που φεύγει», σημειώνεται χαρακτηριστικά στη σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με το φετινό «οδοιπορικό» στο Search, πρώτη στις γενικές αναζητήσεις ήταν η all time classic Eurovision. Στη δεύτερη θέση, όπως ήταν φυσικό, οι Ελληνες προετοιμάστηκαν για τις πολλαπλές εκλογές αναζητώντας το πού ψηφίζουν, ενώ στην τρίτη θέση βγήκε η λέξη «σεισμός». Στην υπόλοιπη λίστα, ακολουθούν θέματα της καθημερινότητας, με κυρίαρχο βέβαια αυτό των ευρωεκλογών και εκλογών του Ιουλίου. Αξιοσημείωτο entry στη λίστα, παρά τη σχετικά πρόσφατη είσοδό του στη ζωή μας, το σίριαλ «Αγριες Μέλισσες».
Μαζί με τις ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις, υπάρχει επίσης η λίστα των celebrities αλλά και η λίστα με τις τηλεοπτικές εκπομπές που τράβηξαν περισσότερο το ενδιαφέρον στη διάρκεια του 2019.
Ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις
- Eurovision
- Πού ψηφίζω
- Σεισμός
- «Power of Love»
- Ευρωεκλογές
- Κτηματολόγιο
- Υπουργείο Εσωτερικών
- Επίδομα ενοικίου
- Eκλογές
- «Αγριες Μέλισσες»
Διασημότητες
- Στέφανος Τσιτσιπάς
- Sin Boy
- Joaquin Phoenix
- Αντίνοος Αλμπάνης
- Τζένη Μπαλατσινού
- Can Yaman
- Μαρία Κίτσου
- Lady Gaga
- Burak Hakki
- Greta Thunberg
Τηλεοπτικές εκπομπές
- «Power of Love»
- «Αγριες Μέλισσες»
- «Ερωτας Μετά»
- «Μy Style Rocks»
- «Φτερωτός Θεός»
- «Η Επιστροφή»
- «Κόκκινο Ποτάμι»
- «8 Λέξεις»
- «Survivor 3»
- «Κράτα μου το χέρι»
Από την έντυπη έκδοση