«Θα πληρώσουμε ακριβώς τα ίδια με πέρυσι», διαβεβαίωσε ο Υπουργός Μεταφορών μιλώντας στην τηλεόραση του ΑΝΤ1 και πρόσθεσε: «Αν δεν κάνουμε κάτι, τα τέλη κυκλοφορίας θα αυξηθούν το 2021. Υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία για τη σύνδεσή τους με τους ρύπους. Έχουμε από τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων. Η λύση που εξετάζει η κυβέρνηση είναι η στήριξη εισαγωγής καλών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας. Η προηγούμενη κυβέρνηση έκανε απαγορευτική την εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκίνητων, λόγω του ότι ερχόντουσαν ανεξέλεγκτά πολλά αυτοκίνητα από μεγάλες εταιρείες leasing».
Αναλυτικά η τιμολόγηση:
Επαιτεία: Σκυλάκια στην «υπηρεσία» κυκλωμάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
«Η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου δεν ίσχυσε, αφού αν ίσχυε, η Αττική Οδός θα πήγαινε στα διοικητικά δικαστήρια και θα κέρδιζε», δήλωσε αναφερόμενος στην κίνηση του προκατόχου του για την αναβολή της αύξησης της τιμής των διοδίων στην Αττική Οδό. «Εμείς είπαμε πως αυτήν τη στιγμή δεν πρέπει να γίνει η αύξηση. Χωρίς ανταλλάγματα, χωρίς υποσχέσεις πήρε πίσω την αύξηση», είπε κάνοντας αποδίδοντας την προαναγγελία της αύξησης σε «ναυάγιο» συνομιλιών για έργα επέκτασης μεταξύ της εταιρείας και της προηγούμενης ηγεσίας του υπουργείου.
“Θα ήταν ανώριμο να πω ότι θα μειώναμε το εισιτήριο», διευκρίνισε ο Υπουργός Μεταφορών κάνοντας λόγο για «τραγική κατάσταση στα Μέσα» και ξεκαθαρίζοντας πως «το εισιτήριο δε θα αυξηθεί». Στάθηκε ωστόσο στο μεγαλύτερο πρόβλημα, που δεν είναι άλλο από την παράνομη διέλευση, τονίζοντας πως «πρέπει αλλάξει αυτή η κουλτούρα». «Έχουμε ήδη αυξήσει τους ελέγχους», υπενθύμισε ο Κώστας Καραμανλής.