Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.», μέσα στο αεροσκάφος μεταξύ άλλων επέβαινε ο υπουργός Εξωτερικών της Βενεζουέλας Χόρχε Αρεάσα, ο οποίος μετέβη στην αίθουσα VIP του αεροδρομίου της Αθήνας και συναντήθηκε με κάποιο άτομο που τον περίμενε εκεί. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το πλήρωμα του αεροσκάφους είχε ενημερώσει τον πύργο ελέγχου ότι δεν πρόκειται για επίσημη κυβερνητική αποστολή. Ο Αρεάσα βγαίνοντας από το αεροπλάνο φέρεται να είχε μαζί του ένα μικρό βαλιτσάκι και κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε στην αίθουσα VIP ζήτησε να «αποστειρωθεί» ο χώρος προκειμένου να μην υπάρχουν άλλοι επιβάτες.
Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι άλλες ευρωπαϊκές χώρες αρνήθηκαν στο αεροσκάφος της κυβέρνησης του Νικολάς Μαδούρο να προσγειωθεί στο έδαφός τους. Το αεροσκάφος ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου από το αεροδρόμιο Μαϊκετία του Καράκας, χρησιμοποιώντας μάλιστα τον διάδρομο απογείωσης του προεδρικού αεροσκάφους.
Την ίδια ημέρα βρέθηκε πάνω από τον εναέριο χώρο της Πορτογαλίας και ζήτησε άδεια προσγείωσης. Η Πορτογαλία αρνήθηκε να επιτρέψει να προσγειωθεί και τότε ο πιλότος φέρεται να προειδοποίησε ότι αν δεν προσγειωθεί θα καταπέσει, καθώς είχαν τελειώσει τα καύσιμα. Το κυβερνητικό αεροσκάφος της Βενεζουέλας πριν από την Αθήνα είχε σταματήσει στο Αμπου Ντάμπι, ενώ ο πιλότος δήλωσε πως μετά το «Ελευθέριος Βενιζέλος» θα κατευθυνθεί στο Πράσινο Ακρωτήρι. Η πτήση-μυστήριο του Φάλκον της Βενεζουέλας προκαλεί πολλά ερωτήματα. Ποιοι άλλοι επέβαιναν στο αεροσκάφος και για ποιο λόγο έμεινε στην Αθήνα για τέσσερις ώρες; Γνώριζε η κυβέρνηση ότι επρόκειτο να φθάσει στην Αθήνα το κυβερνητικό αεροσκάφος του Μαδούρο;
Ο Ελεύθερος Τύπος είχε αποκαλύψει πριν από έναν χρόνο ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε έρθει ξανά στην Αθήνα το 2013, λίγους μήνες μετά το μυστικό ταξίδι του Νίκου Παππά και του Κύπριου δικηγόρου, έμπειρου στη διαχείριση offshore εταιρειών, Αρτέμη Αρτεμίου, στο νησί Μαργαρίτα της Καραϊβικής με το ιδιωτικό λίαρ τζετ του Λιβανέζου επιχειρηματία Μαχέντ Χαλίλ. Το 2013 το αεροσκάφος της PDVSA έμεινε στην Αθήνα για μία ημέρα και την επόμενη αναχώρησε.
Η πτήση αυτή δεν ανακοινώθηκε ποτέ, ενώ δεν έγινε γνωστό ούτε ποιοι επέβαιναν ούτε και ο σκοπός της επίσκεψης, αλλά και αν οι επιβάτες συναντήθηκαν με στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Υπενθυμίζεται πως η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει απαντήσει μέχρι σήμερα στο ερώτημα του Ευάγγελου Βενιζέλου στη Βουλή, προς τον Νίκο Παππά, για το αν ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Μαχέντ Χαλίλ βρισκόταν στη συγκεκριμένη πτήση που ήρθε στην Αθήνα το 2013 και αν ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας είχε επισκεφθεί τη χώρα μας την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.
Σημειώνεται ότι το κυβερνητικό αεροσκάφος της Βενεζουέλας που έφθασε στην Αθήνα το περασμένο Σάββατο, μετά το Καράκας έκανε στάση και στο νησί Μαργαρίτα της Καραϊβικής, όπου διατηρεί πολυτελές ξενοδοχείο ο Χαλίλ και είχε διαμείνει ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς.
Καιρός: Το χιόνι θα σκεπάσει τα βουνά - Ποιες οι τελευταίες προγνώσεις
Αποκάλυψη «Ε.Τ.»: Διακρατική συμφωνία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για διμερείς επισκέψεις αεροσκαφών
Ο Ελεύθερος Τύπος αποκαλύπτει σήμερα ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, λίγους μήνες μετά τις εκλογές του Ιανουαρίου του 2015, υπέγραψε διακρατική συμφωνία με τη Βενεζουέλα προκειμένου να ρυθμιστούν οι διμερείς επισκέψεις αεροσκαφών στην Ελλάδα και στη Βενεζουέλα αντίστοιχα.
Τα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε ανάλογη συμφωνία, και για αυτές τις πτήσεις ήταν αναγκαίο να προηγούνται οι απαραίτητες διατυπώσεις. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο το κυβερνητικό αεροσκάφος της Βενεζουέλας προσγειώθηκε το περασμένο Σάββατο στην Αθήνα με ιδιαίτερη ευκολία και χωρίς να προηγηθεί συνεννόηση με την ΕΥΠ και την κυβέρνηση.
Με την άνοδο του ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, και ενώ στη Βενεζουέλα στην κυβέρνηση βρισκόταν ο Νικολάς Μαδούρο, άγνωστο για ποιον λόγο, υπήρξε η πρόβλεψη ότι θα αυξηθούν οι πτήσεις αυτές και ελήφθη πολιτική απόφαση να διευκολυνθούν οι διαδικασίες. Οπως βλέπετε και στο έγγραφο του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών, που φέρνει στο φως της δημοσιότητας ο Ελεύθερος Τύπος και φέρει ημερομηνία 10 Ιουνίου του 2015, γίνεται ρύθμιση του κανονισμού. Ειδικότερα, στο εισαγωγικό σημείωμα, που έρχεται ως απάντηση στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, αναφέρεται: «Κανονισμός Βενεζουέλας για χορήγηση αδειών υπέρπτησης και προσγείωσης αλλοδαπών αεροσκαφών».
Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ τουλάχιστον πέντε κυβερνητικές πτήσεις από τη Βενεζουέλα έχουν προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Αθήνας χωρίς να γίνουν ποτέ γνωστοί οι λόγοι αλλά και οι επιβαίνοντες. Μάλιστα, το αεροσκάφος με τα διακριτικά YV 2486 που προσγειώθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» το περασμένο Σάββατο, φέρεται να έχει προσγειωθεί και άλλες φορές στη χώρα μας.
Η αντιπολίτευση στη Βενεζουέλα παρακολουθεί με ιδιαίτερη προσοχή και προβληματισμό τη συγκεκριμένη πτήση-μυστήριο και ειδικότερα την άφιξη του αεροσκάφους στο αεροδρόμιο της Αθήνας. Οπως καταγγέλλουν βουλευτές, μάλιστα, η πτήση αυτή συμπίπτει με το «πλιάτσικο» που κάνει η κυβέρνηση του Μαδούρο βγάζοντας τόνους χρυσού από την Κεντρική Τράπεζα της Βενεζουέλας, αλλά και την επιχείρηση φυγάδευσης αξιωματούχων της κυβέρνησης και συγγενών τους, που, όπως καταγγέλλουν, βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και εβδομάδες.
«Πρόκειται για ένα αεροσκάφος που ξεκίνησε από τη Βενεζουέλα, πέρασε από την Ευρώπη και κατέληξε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, κάτω από ένα πέπλο μυστηρίου. Είναι πιθανόν να συνδέεται με το χρυσό που τις τελευταίες ημέρες η κυβέρνηση του Μαδούρο βγάζει από τη χώρα», δήλωσε στον «Ε.Τ.» ο βουλευτής της αντιπολίτευσης Φρανσίσκο Σούκρε.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου