Φωτογραφίες του, που δημοσιεύονται στο «Έθνος», κυκλοφόρησαν στα κοινωνικά δίκτυα και προκάλεσαν αίσθηση, αφού ο πολεμιστής αυτοπροσδιορίζεται εκτός από «πολέμιος του φασιστικού Ισλαμικού Κράτους» και οπαδικά, δείχνοντας από την εμπόλεμη ζώνη το πάθος του για την ομάδα της Θεσσαλονίκης.
Σε μία από τις φωτογραφίες απεικονίζεται το σύνθημα «Θεός είναι μόνο ένας. Άρης. Ράκκα. Συρία 2017», δίπλα από μία σβησμένη με «X» -ζωγραφισμένη σε τοίχο- σημαία του ISIS. Σε δεύτερη φωτογραφία ο Έλληνας πολεμιστής, ο οποίος σύμφωνα με πληροφορίες ήταν κάτοικος Αθηνών, απεικονίζεται με στολή παραλλαγής κρατώντας στα χέρια ένα οπλοπολυβόλο. Στην πλάτη του έχει πολεμικό σακίδιο, στη μέση του οποίου είναι ραμμένο το σήμα του θεού του πολέμου.
Εικόνες που τραβήχτηκαν στη Ράκκα με συνθήματα λατρείας για τον Άρη ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο πρώην βουλευτής Καστοριάς του ΣΥΡΙΖΑ και νυν στέλεχος της ΛΑΕ, Βαγγέλης Διαμαντόπουλος, ο οποίος είναι γνωστός οπαδός των «κιτρινόμαυρων». «Από τη Ροζάβα μέχρι την Αθήνα. Η αλληλεγγύη το όπλο των λαών. Στο πλευρό των Κούρδων, απέναντι στον Ισλαμοφασισμό. Άρης είσαι», έγραψε προχθές ο κ. Διαμαντόπουλος.
Αλαλούμ με το ιδιωτικό εκπαιδευτήριο - Πώς μπήκε και βγήκε το λουκέτο
Η Ροζάβα βρίσκεται στο δυτικό Κουρδιστάν (βόρεια Συρία). Πρόκειται για μία περιοχή που αυτονομήθηκε το 2013. Εκεί έχουν βρεθεί αρκετοί Έλληνες αναρχικοί, οι περισσότεροι εκ των οποίων ανήκουν στην ομάδα «Επαναστατικός Σύνδεσμος Διεθνιστικής Αλληλεγγύης» (RUIS).
Μόλις την περασμένη εβδομάδα η αναρχική ομάδα Ρουβίκωνας γνωστοποίησε με κείμενό της στο διαδίκτυο ότι επέστρεψε από το Κουρδιστάν μέλος της που πολέμησε για την απελευθέρωση της Ράκκα. Πρόκειται για αναρχικό που παρέμεινε στο Κουρδιστάν για περίπου ένα χρόνο και βρέθηκε, σύμφωνα με την ανάρτηση του Ρουβίκωνα, «στη γραμμή του μετώπου παίρνοντας μέρος σε ένα τακτικό αστικό πόλεμο με όρους Β′ Παγκοσμίου Πολέμου». Είχαν προηγηθεί της επιστροφής του αναρτήσεις στο διαδίκτυο από τη Ράκκα, όπου πάνω σε τοίχους ήταν γραμμένο το όνομα του Ρουβίκωνα.
Οι Έλληνες που φτάνουν στη Ροζάβα, όπως και αναρχικοί από άλλες χώρες του κόσμου, «βαφτίζονται» συνήθως με κουρδικό όνομα, προκειμένου –όπως λένε- να εκφράσουν τη διεθνιστική τοποθέτησή τους. Σε αντίθεση με πολεμιστές από άλλες χώρες, οι Έλληνες δεν συνηθίζουν να δημοσιεύουν οπτικό υλικό από τη δράση τους στα social media, ενώ δεν υπάρχει κανένας σχετικός λογαριασμός στο Facebook για την προβολή των ενεργειών τους.
Το 2015 είχε κυκλοφορήσει σε ιστοσελίδα αντιεξουσιαστών βίντεο, στο οποίο απεικονιζόταν Έλληνας μαχητής να απευθύνει χαιρετισμό σε Κούρδους και άλλους αντάρτες στα ελληνικά: «Δεν μαχόμαστε μόνο κατά του θεοκρατικού φασισμού της Μέσης Ανατολής. Παράλληλα, πολεμάμε το καπιταλιστικό σύστημα που έθρεψε το τζιχάντ».