Οπως προκύπτει από το προφίλ του, άλλωστε, από το 2013, οπότε και εντάχθηκε στην επίμαχη πλατφόρμα, έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.400 αξιολογήσεις, γεγονός που του επιτρέπει να διευρύνει ακόμη περισσότερο την πελατεία του.
Στην αποτυχημένη προσπάθεια να αντιγράψει την εφαρμογή του (Taxi)Βeat αποδίδει το… μένος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) κατά της εταιρίας άλλος οδηγός-συνεργάτης της, ο οποίος επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Σύμφωνα με τον ίδιο, η απόφασή του να εγγραφεί από τους πρώτους στην πλατφόρμα της (Taxi)Βeat τον δικαίωσε, μιας και έχει «περισσότερη δουλειά συγκριτικά με τους συναδέλφους, οι οποίοι παραμένουν με τις ώρες στις πιάτσες».
Δεν φεύγουμε από την Ελλάδα, διαμηνύει η εταιρία και προαναγγέλλει προσφυγές στη Δικαιοσύνη
Δεν φεύγουμε…
Αποφασισμένος να παραμείνει στην Ελλάδα δηλώνει ο ιδρυτής της (Taxi)Βeat, Νίκος Δρανδάκης, επαναλαμβάνοντας την πρόθεσή του να προσφύγει σε οποιαδήποτε ανώτερη δικαστική αρχή σε Ελλάδα και Ευρώπη. «Οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τα ταξί θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο ‘‘δημοσιοϋπαλληλίας’’», ανέφερε χαρακτηριστικά σε τηλεοπτική του συνέντευξη, προσθέτοντας πως αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να προωθείται τέτοιος νόμος για εταιρίες οι οποίες συνεργάζονται με νόμιμους οδηγούς ταξί και όχι για πλατφόρμες ενοικίασης οδηγών και οχημάτων όπως η Uber.
Στο μεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκεται η εκστρατεία με τίτλο «αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε», μέσω της οποίας τα στελέχη της εταιρίας ζητούν την απόσυρση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Υποδομών, που, όπως αναφέρουν, τους μετατρέπει από ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης σε εταιρία παροχής μεταφορικού έργου.
«Με τον τρόπο αυτό το υπουργείο εξαναγκάζει τους 8.000 και πλέον οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των διαδικτυακών εφαρμογών. Βασικός στόχος αυτής της αλλαγής είναι το ίδιο το μοντέλο της Beat: η αξιολόγηση και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τον σημερινό Ελληνα πολίτη», επισημαίνουν χαρακτηριστικά και προσθέτουν: «Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμο τεχνολογική επιχείρηση, όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60».
Αντίδραση
«Ο κ. Δρανδάκης υποστηρίζει ότι οι συνεργαζόμενοι με την Taxi(Βeat) αυτοκινητιστές ταξί ανέρχονται σε 8.000. Ψέμα. Στην πραγματικότητα, όσοι κατά καιρούς έχουν συνεργαστεί έστω και για λίγες ημέρες με την Taxi(Βeat), έχουν καταχωρισθεί ως μόνιμοι συνεργάτες», σχολιάζει από την πλευρά του ο ΣΑΤΑ, προκαλώντας τον ιδρυτή της πλατφόρμας να δώσει στη δημοσιότητα όλους τους ενεργούς συνεργάτες.
Μετά το σάλο προσπαθεί να τα… μαζέψει ο Χρήστος Σπίρτζης, αμφισβητώντας το ίδιο τους το νομοσχέδιο
Νομοσχέδιο… φάντασμα
Το νομοσχέδιο που ο ίδιος παρουσίασε στον Αλέξη Τσίπρα, παρουσία, μάλιστα, του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπερόπουλου, αμφισβητεί ο Χρήστος Σπίρτζης.
«Αγαπητοί κύριοι, με την παρούσα ανοιχτή δημόσια έκκληση παρακαλούμε για την αποστολή του σχεδίου νόμου ΣΑΣ, που περιλαμβάνει αυτά τα οποία οι ίδιοι και τα φερέφωνά σας υποστηρίζετε ότι περιλαμβάνει. Οποιαδήποτε άλλη είδηση θα είναι ψευδής», επισημαίνει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Είτε θέλουν είτε δεν θέλουν ορισμένοι θα μπει τάξη οριστικά σε ένα χώρο που σκόπιμα άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις χωρίς έλεγχο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων. Οποιοσδήποτε επιθυμεί, επενδυτής, εταιρία ή ιδιώτης, να δραστηριοποιείται στο χώρο των εταιριών διαμεσολάβησης, δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα, εφόσον ακολουθεί την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία».
Αξίζει να επισημανθεί ότι μόλις πριν από μερικές ημέρες η Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της εξέφραζε την ικανοποίησή της για τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό, στη διάρκεια της οποίας «ο κ. Σπίρτζης τον ενημέρωσε για τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου που αφορά στα ταξί και στις εφαρμογές, το οποίο θα κατατεθεί προσεχώς στη Βουλή».
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΗ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου