Η περίπτωση των 29χρονων Κατ και Μάικ Στίκλερ που είχαν κοινό λογαριασμό στο TikTok και το Youtube από το 2020 είναι χαρακτηριστική. Ως ντουέτο MikeAndKat μοιράζονταν την καθημερινότητά τους με 4 εκατομμύρια ακολούθους. Αγόρασαν σπίτι και αυτοκίνητο από τα έσοδα από την άμεση και έμμεση διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών χάρη στα σόσιαλ μίντια.
Οταν ήρθε η ώρα του χωρισμού πέρυσι, δικηγόροι και δικαστές πονοκεφάλιασαν να υπολογίσουν την αξία της συμβολής του καθενός στην κοινή τους «επένδυση» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τελικά νικήτρια αναδείχθηκε η Κατ, που πήρε τα κλειδιά των παλιών λογαριασμών, τους μετονόμασε και σήμερα έχει 13 εκατομμύρια ακολούθους σε TikTok, Instagram, YouTube και Facebook.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, σήμερα 27 εκατομμύρια «δημιουργοί περιεχομένου σε σόσιαλ μίντια» στις ΗΠΑ μοιράζονται κομμάτια από μια διαφημιστική πίτα 26 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, σύμφωνα με στοιχεία του 2023.
Προκειμένου να αποφευχθούν δράματα στις δικαστικές αίθουσες, πλέον τα ζευγάρια πριν ενωθούν με τα δεσμά του γάμου περιλαμβάνουν στα προγαμιαία συμβόλαια και τους όρους με τους οποίους θα μοιραστούν τους κοινούς λογαριασμούς στο TikTok ή το facebook σε περίπτωση διαζυγίου, σύμφωνα με δικηγόρους που μίλησαν στην εφημερίδα.
Ειδήσεις σήμερα
ΗΠΑ εκλογές: Θρίλερ για γερά νεύρα – Η απόλυτη ισοπαλία ανάμεσα σε Κάμαλα και Τραμπ
Μπάγερν Μονάχου: Καταγγελία από τη γερμανική ομάδα – Επίθεση με πέτρες στο πούλμαν της στη Βαρκελώνη
Κριστιάνο Ρονάλντο: Αναζητά οπαδό του – Τον έβλεπε και έκλαιγε
ΗΠΑ- εκλογές: Η εφημερίδα Washington Post δεν θα στηρίξει κανέναν υποψήφιο στις εκλογές
Δημοσκόπηση MRB: Πρώτη και με διαφορά η ΝΔ – Ανοδος του ΠΑΣΟΚ, ελεύθερη πτώση ΣΥΡΙΖΑ
Γαλλία: 11χρονος μαχαίρωσε τον πατριό του – Ήθελε να προστατεύσει την μητέρα του