ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Πόση ποσότητα ζυμαρικών πρέπει να τρώτε για να μην παχύνετε

Newsroom eleftherostypos.gr

Μία υγιεινή μερίδα ζυμαρικών για έναν ενήλικα είναι 1½ φλιτζάνι του τσαγιού μαγειρεμένα. Συμπληρωματικά, καλό θα είναι να προστεθούν πολλά λαχανικά και τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνη, όπως το ψάρι, τα μανιτάρια, το κοτόπουλο και το τυρί.

Τα ζυμαρικά αποτελούν ένα εξαιρετικό συνοδευτικό σε υγιεινά τρόφιμα και συστατικά, όπως λαχανικά, φασόλια και βότανα (είτε ολόκληρα είτε σε μορφή σάλτσας) με παρθένο ελαιόλαδο. Ακόμη, τα καρύδια, το ψάρι και μικρή ποσότητα από κρέας ή τυρί μπορούν να προστεθούν για επιπλέον γεύση και πρωτεΐνη.

Συμπερασματικά, τα ζυμαρικά με την πληθώρα των θρεπτικών συστατικών που περιέχουν αποτελούν μια υγιεινή διατροφική επιλογή που μπορεί να καταναλώνεται χωρίς τύψεις, αφού μας παρέχει συγχρόνως πλούσια γεύση και θρέψη!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Προτεινόμενα για εσάς

Η συνταγή της ημέρας: Σπιτική μακαρονόπιτα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Φράουλες: Ποιοι τις καταναλώνουν άφοβα και ποιοι πρέπει να προσέχουν

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα – Αλήθεια ή μύθος;

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Όσο μεγαλώνουμε, δυσκολευόμαστε να αδυνατίσουμε – Τι μπορούμε να κάνουμε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Ρόφημα-βόμβα για απώλεια βάρους και καύση λίπους

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

H δίαιτα των μονάδων: Ιδανική για αδυνάτισμα ή απάτη;

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Αυτά τα φρούτα έχουν λίγους υδατάνθρακες και σας βοηθούν να αδυνατίσετε

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η συνταγή της ημέρας: Η πιο νόστιμη μακαρονάδα έτοιμη σε 10′

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Η συνταγή της ημέρας: Λιγκουίνι με λουκάνικο και ντοματίνια

Κατερίνα Θεοδωροπούλου