Ελεύθερος Τύπος
EΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου MX-30

Newsroom eleftherostypos.gr

Στις 20 Μαΐου του 2020, στο εργοστάσιο Ujina της Χιροσίμα, η Mazda ξεκίνησε την παραγωγή του ολοκαίνουργιου Mazda MX-30, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας.

Το MX-30, ένα στιλάτο και ευέλικτο SUV που δημιουργήθηκε σε απάντηση της διαρκώς αυξανόμενης ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EVs),και της έντονης τάσης για προστασία του περιβάλλοντος που επικρατεί στην Ευρώπη.

Το νέο MX-30 εφοδιάζεται με τον κινητήρα e-Skyactiv1 –τη νέα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Mazda. Το σύστημα που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς συνδυάζει ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος απόδοσης 107kW (145Hp),και μία μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 35.5kWh, που εξασφαλίζουν στο νέο SUV εμβέλεια της τάξης των 200χλμ. περίπου. (Βάσει πρωτοκόλλου WLTPσε μικτή διαδρομή).

Η μπαταρία του συστήματος κίνησης μπορεί να φορτιστεί στο 80% της χωρητικότητας της, σε 40 περίπου λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος.

Η αρχιτεκτονική φιλοσοφία κατασκευής Skyactiv του MX-30,έχει διαμορφωθεί ειδικά έτσι ώστε να ενισχύει την εγγενώς απαλή οδηγική συμπεριφορά του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τα ολοκληρωμένα συστήματα ασφαλείας i-Activsense,το νέο SUV προσφέρει στους επιβάτες του μία μοναδική εμπειρία αθόρυβης και άνετης οδήγησης, γεγονός που αποτέλεσε και την κατευθυντήρια γραμμή για τους μηχανικούς/σχεδιαστές του – το ηλεκτρικό όχημα(EV)θα πρέπει να είναι τόσο ικανό οδηγικά, όπως και κάθε άλλο μοντέλο της Mazda.

Η πιο πρόσφατη υλοποίηση της πολύ-βραβευμένης σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kodo, προβάλλει ακόμα περισσότερο τη νέα αυτή κατεύθυνση της Mazda σε ότι αφορά την τεχνολογική εξέλιξη των συστημάτων κίνησης. Το ασυμβίβαστο και απλό ταυτόχρονα στυλ τονίζει την ομορφιά του αμαξώματος του MX-30, ενώ οι αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες, η απουσία μεσαίας κολώνας, και η συνολική γυάλινη επιφάνεια, συμβάλλουν καθοριστικά στη δημιουργία της αίσθησης ευρυχωρίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Η τέλεια εργονομία του εσωτερικού, προβάλλεται μέσω του οδηγοκεντρικού χαρακτήρα της θέσης οδήγησης, της αιωρούμενης κεντρικής κονσόλας, την καινούργια σε μοντέλο της Mazda, οθόνη αφής των 7’’ για το χειρισμό του συστήματος κλιματισμού, και από ένα πλήθος φιλικών προς το περιβάλλον υλικών, όπως ο φελλός και οι υφασμάτινες επενδύσεις από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια, στα πάνελ των θυρών

Το MX-30 προβλέπεται να φτάσει στις εκθέσεις της Ευρώπης, το φθινόπωρο του 2020.

Προτεινόμενα για εσάς

Νέες μειωμένες τιμές για τα αυτοκίνητα της Mazda

Η Nissan δέχεται ηλεκτρική ενέργεια ως πληρωμή για στάθμευση

Η Hyundai αποκαλύπτει τις λεπτομέρειες του ηλεκτρικού “Prophecy”

Hyundai: 30 χρόνια καινοτομιών στην ηλεκτροκίνηση

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Τα coupé της Mazda: 60 χρόνια οδηγικής απόλαυσης

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η νεκρώσιμη ακολουθία του «Παλιο-diesel»

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Η Hyundai ιδρύει Παγκόσμιο Κέντρο Καινοτομίας-Κινητικότητας

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος

Renault Twingo Z.E.: Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον

ENYAQ iV: Το νέο ηλεκτροκίνητο SUV της Skoda

Θεμιστοκλής Θεοδωρόπουλος