Ορισμένοι άνθρωποι μπορεί να αισθάνονται άσχημα όταν το πολυαναμενόμενο νέο έτος δεν φέρνει πραγματικά κάτι καινούργιο και η εκπλήρωση των στόχων τους παραμένει δύσκολη μετά τις γιορτές. Όταν μοιάζει ακόμη αδύνατο να αλλάξετε δραματικά τρόπο ζωής, μπορεί να είναι καλύτερο να επικεντρωθείτε σε κάτι απλό και ρεαλιστικό, όπως για παράδειγμα η υιοθέτηση μιας καλής συνήθειας και ασφαλών κωδικών πρόσβασης. Αυτή η μικρή θετική αλλαγή θα σας διασφαλίσει ότι το νέο έτος δεν θα φέρει άλλες στεναχώριες όπως η απώλεια χρημάτων ή προσωπικών δεδομένων.
Οι ειδικοί της Kaspersky έχουν συγκεντρώσει αρκετές απλές συμβουλές ώστε να ενθαρρύνουν τους χρήστες για σωστή διαχείριση κωδικών πρόσβασης.
1. Κατάργηση συνδυασμών όπως “1234” και “admin” στον κωδικό πρόσβασης
Τέτοιοι κωδικοί πρόσβασης είναι βολικοί και απλοί για τους χρήστες, αλλά δυστυχώς και για τους εισβολείς, καθώς παραβιάζονται εύκολα από αλγορίθμους που ταξινομούν τους πιθανούς συνδυασμούς χαρακτήρων. Για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων είναι ασφαλέστερο να χρησιμοποιείτε πιο σύνθετους και μοναδικούς κωδικούς πρόσβασης, που αποτελούνται από διάφορα σύμβολα, αριθμούς και γράμματα (τόσο κεφαλαία όσο και πεζά).
2. Είναι προτιμότερο να μην περιλαμβάνονται προσωπικές πληροφορίες σε κωδικούς πρόσβασης
Η χρήση ημερομηνίας γέννησης ή επετείου γάμου, ονόματος του δρόμου του σπιτιού ή της πόλης διαμονής καθιστά έναν κωδικό πρόσβασης πιο προφανή για έναν εισβολέα. Ο κωδικός πρόσβασης δεν πρέπει να περιέχει προσωπικές πληροφορίες για τον ιδιοκτήτη του λογαριασμού, ειδικά αυτές που είναι ήδη διαθέσιμες. Αντ’ αυτού, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε τυχαίους συνδυασμούς λέξεων και γραμμάτων που δεν βγάζουν νόημα ως λέξεις και φράσεις. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι για το πώς να δημιουργείτε ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης. Για παράδειγμα, μπορείτε να επιλέξετε μια συσχετιστική μέθοδο ή μια προσέγγιση με emoji κ.λπ.
3. Ασφαλής μέθοδος είναι η χρήση μοναδικών κωδικών πρόσβασης για κάθε λογαριασμό
Ακόμη και αν η υιοθέτηση των προηγούμενων συμβουλών δεν βοήθησε στην προστασία ενός λογαριασμού από το χακάρισμα, τότε αυτός ο κανόνας μπορεί να συμβάλλει στην αποφυγή επιπλέον ατυχίας. Η αλληλουχία γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων πρέπει να είναι μοναδική για κάθε λογαριασμό, επομένως ακόμα κι αν συμβεί το μοιραίο, δεν θα καταλήξουν όλες οι πληροφορίες σας στα χέρια των χάκερ.
4. Η μέθοδος συσχετισμού για τους κωδικούς πρόσβασης θα μπορούσε να είναι μια χρήσιμη και ασφαλής πρακτική
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει την επιλογή μερικών λέξεων ή φράσεων που συνδέονται με γεγονότα, μέρη ή πρόσωπα που είναι για κάποιον σημαντικά. Στη συνέχεια, συνδυάζοντας αυτές τις λέξεις ή φράσεις, δημιουργείται ένας μοναδικός κωδικός πρόσβασης που είναι εύκολο να τον θυμάστε αλλά δύσκολο να σχηματιστεί. Είναι σημαντικό η φράση να έχει νόημα μόνο για εσάς και να μην περιλαμβάνει κοινές εκφράσεις τύπου “Iloveyou”.
5. Μη διστάσετε να εγκαταστήσετε μία εφαρμογή διαχείρισης κωδικών πρόσβασης
Η χρήση αποκλειστικά του “password123” για όλους τους λογαριασμούς σας και όταν δεν ανανεώνεται μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να είναι μια πολύ ελκυστική επιλογή για επίθεση.
Πράγματι, η επινόηση ενός μοναδικού και σύνθετου κωδικού πρόσβασης για δεκάδες λογαριασμούς μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο, το οποίο μπορεί να ανατεθεί σε αξιόπιστες εφαρμογές διαχείρισης κωδικών πρόσβασης.
Τέτοιες εφαρμογές μπορούν όχι μόνο να δημιουργήσουν ισχυρούς κωδικούς πρόσβασης, αλλά και να τους αποθηκεύσουν – για ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα όπως ιατρικές πληροφορίες, οικονομικά δεδομένα – με ασφάλεια σε κάθε σας συσκευή.
Blue Monday: Γιατί θεωρείται η πιο μελαγχολική ημέρα του χρόνου – Η επιστημονική θεωρία
Η τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου είναι πλέον γνωστή ως «Μπλε Δευτέρα» («Blue Monday») καθώς θεωρείται η πιο καταθλιπτική ημέρα της χρονιάς.
Τα έξοδα των Χριστουγέννων, ο άσχημος καιρός, οι στόχοι της Πρωτοχρονιάς που δεν υλοποιήθηκαν, κάνουν αυτή την ημέρα την πιο καταθλιπτική της χρονιάς. Είναι όμως η τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου η πιο καταθλιπτική ημέρα του έτους; Οι επιστήμονες λένε «όχι».
Ο όρος «Blue Monday» επινοήθηκε το 2004 από τον Βρετανό ψυχολόγο Κλιφ Αρνάλ, όταν το ταξιδιωτικό πρακτορείο Sky Travel του ζήτησε να αναπτύξει μια μαθηματική φόρμουλα για να προσδιορίσει την πιο καταθλιπτική ημέρα της χρονιάς. Στη συνέχεια, το ταξιδιωτικό πρακτορείο χρησιμοποίησε τον όρο «Blue Monday» στη διαφημιστική του καμπάνια, η οποία σχεδιάστηκε για να ενθαρρύνει τις καλοκαιρινές κρατήσεις που, όπως ισχυριζόταν η εταιρεία, θα ανακούφιζαν την κατάθλιψη αυτής της ημέρας. Ωστόσο, η θεωρία του Αρνάλ έχει απορριφθεί πλήρως από την επιστημονική και ακαδημαϊκή κοινότητα.
Δεν υπάρχουν πάντως αξιόπιστα ερευνητικά στοιχεία που να δείχνουν ότι η Blue Monday είναι πιο καταθλιπτική από οποιαδήποτε άλλη ημέρα ή ότι είναι η πιο καταθλιπτική ημέρα του έτους.
Οι δείκτες της δημόσιας υγείας, όπως η θνησιμότητα, οι απουσίες λόγω ασθενείας, η ψυχιατρική νοσηρότητα, ακόμη και οι εκτιμήσεις για τους θανάτους ή τις απόπειρες αυτοκτονίας, δεν παρουσιάζουν αύξηση την τρίτη Δευτέρα του Ιανουαρίου κάθε έτους σε σύγκριση με άλλες ημέρες του Ιανουαρίου.
Η Μπλε Δευτέρα, λοιπόν, δεν πρέπει να θεωρηθεί τίποτα περισσότερο από ένα κόλπο δημοσίων σχέσεων, ενώ οι επικριτές της θεωρίας του Αρνάλ, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και το Ίδρυμα Ψυχικής Υγείας, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση στο Ηνωμένο Βασίλειο, υποστηρίζουν ότι ο όρος Blue Monday θα μπορούσε να είναι δυνητικά επιζήμιος για την ευημερία των ανθρώπων.
Η κατάθλιψη είναι ένα πολύπλοκο ζήτημα υγείας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), περίπου 280 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πάσχουν σήμερα από κατάθλιψη.
Ειδήσεις σήμερα
Τι είναι το λέμφωμα Burkitt και πώς γίνεται η διάγνωση του
«Βόμβα» από ΔΝΤ: Η τεχνητή νοημοσύνη θα κόψει κατά 40% τις θέσεις εργασίας
Φορολογία: Η μείωση του ΦΠΑ απαιτεί περιορισμό της φοροδιαφυγής