Σύμφωνα με πολλαπλές αναφορές από ιταλικά ΜΜΕ, ο άλλοτε γενικός διευθυντής των (ομάδων της Φόρμουλα Ένα) Benetton και Renault διακομίσθηκε χθες (24/8) στο νοσοκομείο Σαν Ραφαέλε του Μιλάνου ως αποτέλεσμα των επιπλοκών που προκλήθηκαν από την COVID-19. Μολονότι δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση για τον 70χρονο Ιταλό, το περιοδικό “L’ Espresso” αναφέρει ότι η κατάστασή του είναι σοβαρή, αν και δεν βρίσκεται στην εντατική.
Η ασθένεια του Μπριατόρε ακολουθεί τη διαμάχη που ξέσπασε στην Ιταλία αναφορικά με το κλείσιμο του κλαμπ του με την ονομασία “Billionaire” στο Πόρτο Τσέρβο, το οποίο έγινε εστία διασποράς κορονοϊού. Περίπου 60 μέλη του προσωπικού βρέθηκαν θετικά στον κορονοϊό, καθώς υποβλήθηκαν πρόσφατα σε τεστ, ενώ ο ίδιος ο Μπριατόρε μετείχε πρόσφατα σε φιλικό ποδοσφαιρικό αγώνα διάσημων προσώπων, συμπεριλαμβανομένου του προπονητή της Μπολόνια, Σίνισα Μιχαϊλοβιτς, ο οποίος επίσης βρέθηκε θετικός στην COVID-19.
[fwduvp preset_id=”test” playlist_id=”Test”]
Με τις ιταλικές αρχές να πιέζουν για το κλείσιμο των νυχτερινών κέντρων, τα οποία πρόσφατα έγιναν κύρια «πηγή» διάδοσης νέων κρουσμάτων, ο Μπριατόρε εξέφρασε τον θυμό του προς τέτοιες ενέργειες. Συγκεκριμένα, έγραψε στο Facebook: «Η καρδιά μου θρηνεί βλέποντας μια οικονομία να “σφάζεται” από ανθρώπους που δεν έχουν κάνει ποτέ τίποτα στη ζωή τους».
Ο Μπριατόρε είναι γνωστός ως ο επικεφαλής ομάδων Φόρμουλα Ένα που οδήγησαν τους Μίκαελ Σουμάχερ και Φερνάντο Αλόνσο στους πρώτους τίτλους της καριέρας τους. Οδήγησε τον Γερμανό στην κορυφή με την Benetton το 1994 και το 1995, ενώ βοήθησε τον Ισπανό να στεφθεί δις παγκόσμιος πρωταθλητής στους οδηγούς με τη Renault το 2005 και το 2006. Πάντως, δεν αποχώρησε από τη Φόρμουλα Ένα με τον καλύτερο τρόπο, καθώς κρίθηκε ένοχος για τον ρόλο του στο ατύχημα που είχε ο Νελσίνιο Πικέ στο γκραν πρι της Σιγκαπούρης του 2008. Συγκεκριμένα, ο Μπριατόρε ως γενικός διευθυντής και ο Πατ Σίμοντς ως διευθυντής μηχανικής της Renault έδωσαν εντολή στον Πικέ να τρακάρει στον πρώτο νυχτερινό αγώνα στην ιστορία της Φόρμουλα Ένα. Το ατύχημα, το οποίο έλαβε χώρα σε σημείο της πίστας, όπου τα μονοθέσια δεν μπορούσαν να μετακινηθούν γρήγορα εκτός αγώνα, ήρθε αμέσως μετά τον πρώτο ανεφοδιασμό του Φερνάντο Αλόνσο. Στη συνέχεια το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στην πίστα, εξέλιξη που ωφέλησε τον Ισπανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή, ο οποίος τελικά πανηγύρισε τη νίκη.
Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) του είχε επιβάλει αρχικά ποινή ισόβιου αποκλεισμού για την εμπλοκή του στο «στήσιμο» του συγκεκριμένου γκραν πρι, ωστόσο ο Ιταλός προσέφυγε σε γαλλικό δικαστήριο και δικαιώθηκε, καθώς η τιμωρία του κρίθηκε παράνομη. Πάντως, από τότε δεν έχει εκφράσει την επιθυμία να επιστρέψει επίσημα στη Φόρμουλα Ένα.
Μετά την αποχώρησή του από τη Φόρμουλα Ένα, επικεντρώθηκε στο «χτίσιμο» του brand Billionaire με κλαμπ και εστιατόρια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr