Η θερμοκρασία στην πίστα ήταν στους 52 βαθμούς Κελσίου, στον αέρα ήταν λίγο πάνω από τους 25, ενώ η υγρασία ήταν στο 42%. Τα μονοθέσια έφυγαν καθαρά στην εκκίνηση με τους Χάμιλτον και Μπότας να φεύγουν και να μην κοιτούν καν τους καθρέπτες τους.
Αντίθετα, πίσω είχαμε μάχη ανάμεσα στους Λεκλέρκ, Φερστάπεν και Σάινθ με τον Ισπανό να πιέζει τους άλλους δύο χωρίς όμως αποτέλεσμα. Το μόνο ενδιαφέρον στους πρώτους γύρους ήταν πότε θα περνούσε ο Φέτελ τις δύο McLaren που είχε μπροστά του. Τελικά, ο Γερμανός χρειάστηκε επτά γύρους για να περάσει τους Νόρις και Σάινθ.
Ο Γερμανός πίεσε και κατέβασε τη διαφορά του από τον τέταρτο Φερστάπεν μέχρι τα τρία δευτερόλεπτα. Ο Ολλανδός μπήκε πρώτος στα πιτ και η Ferrari αποφάσισε να κρατήσει όσο το δυνατόν περισσότερο μέσα τον Φέτελ. Τελικά, ο Γερμανός έμεινε μέσα στην πίστα για τέσσερις γύρους, αλλά τελικά δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Φερστάπεν.
Κάπου εκεί ολοκληρώθηκε και η όποια αγωνία για τις μπροστά θέσεις, αφού παρά το γεγονός ότι ο Λεκλέρκ πλησίασε αρκετά τον Μπότας στον τελευταίο γύρο, δεν κατάφερε να τον απειλήσει. Αντίθετα, πιο πίσω ο Λάντο Νόρις από έβδομος βρέθηκε στη δέκατη θέση λόγω προβλήματος με τους Ρικιάρντο, Ράικονεν και Χούλκενμπεργκ να τον περνούν στον τελευταίο γύρο.
Στα αξιοσημείωτα ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ πέρα από τους βαθμούς της πέμπτης θέσης πήρε έναν ακόμα αφού με 1:32.740 έκανε τον ταχύτερο γύρο και παράλληλα νέο ρεκόρ πίστας.
Πηγή: sport24.gr