«Παρακολουθήσαμε τα αποτελέσματα αυτού του δικομματισμού και στο θέμα της εκπαίδευσης, μία συζήτηση που δεν οδηγεί πουθενά που δεν λύνει προβλήματα που δεν μπαίνει στην ουσία των θεμάτων», τόνισε.
«Από τη μία πλευρά», συνέχισε η κ. Γεννηματά, «ακούσαμε τον Πρωθυπουργό να περιγράφει όλα όσα δεν κάνει αυτό το νομοσχέδιο και από την άλλη μεριά τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης με έναν άκρατο λαϊκισμό να εκμεταλλεύεται ακόμα και τα όνειρα των νέων ανθρώπων».
«Οφείλουμε λοιπόν να σκύψουμε με σοβαρότητα με σύνεση με συνεννόηση όλες οι πολιτικές δυνάμεις για να δούμε τα προβλήματα και να δώσουμε επιτέλους λύσεις που δεν δίνονται μέσα από αυτό το σχέδιο νόμου της κυβέρνησης», συμπλήρωσε.
Η κ. Γεννηματά ξεκίνησε την ομιλία της επισημαίνοντας και άλλα προβλήματα που απασχολούν τη χώρα, όπως η πανδημία, λέγοντας ότι βρισκόμαστε αντιμέτωποι με το 4ο κύμα και μία απειλή οικονομική, κοινωνική και οικονομική παρά τις εκκλήσεις για τις προειδοποιήσεις του ΚΙΝΑΛ.
Υπογράμμισε δε, ότι δεν θα πρέπει να επαναληφθεί η περσινή χαλάρωση, αλλά να υπάρξει επιτέλους ένα σχέδιο και να εφαρμοστεί αποτελεσματικά και η επιτάχυνση των εμβολιασμών. «Τη μία μέρα ένας υπουργός απειλεί και ανακοινώνει μέτρα της κυβέρνησης ενώ θα έπρεπε να φροντίζουν να απαντήσουν στο προβληματισμό και τα ερωτηματικά όσον προβληματίζονται για το εμβόλιο κάτι που θα έπρεπε να έχουν κάνει εδώ και πάρα πολλούς μήνες», είπε.
Η Παιδεία είναι Εθνική Υπόθεση, όπως τόνισε και όσον αφορά το νομοσχέδιο για την Παιδεία, μίλησε για υποβάθμιση των Πανεπιστημίων και υποβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης. «Οι μαθητές χρειάζονται ίση μεταχείριση και σωστή ενημέρωση και είναι μεγάλο στοίχημα για να αφεθεί στα χέρια της συντηρητικής παράταξης», δήλωσε.
«Γνωρίζουμε», συνέχισε η κ. Γεννηματά, «ότι το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί για καθαρά επικοινωνιακούς λόγους να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση η διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών».
«Ψηφίζουμε “όχι” επί της αρχής διότι έχουμε διαφορετική αντίληψη για την ποιότητα της εκπαίδευσης. Στη σύγχρονη εποχή, παιδεία σημαίνει αξιολόγηση προγραμμάτων, δομών, στελεχών, σημαίνει καλλιέργεια και διαμόρφωση κουλτούρας αξιολόγησης με στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας του σχολείου», ανέφερε η κ. Γεννηματά.
Σημείωσε ότι το ΚΙΝΑΛ ξεκαθαρίζει ότι πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στους εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών και να συμπεριληφθούν και όλοι οι εργαζόμενοι στην εκπαίδευση των σχολείων. «Δεν μπορούμε να στηριζόμαστε μόνο στην ατομική ευθύνη του κάθε μαθητή και της οικογένειάς του», ανέφερε.
Επίσης είπε πως υπάρχει μαθησιακό έλλειμμα για μία ολόκληρη γενιά και κενά σε αίθουσες και προσωπικό, τα οποία δεν είχαν προβλεφθεί.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
- Όρια ηλικίας για σύνταξη: Ποιους ενστόλους «πιάνει» η 40ετία – Τι ισχύει για τρίτεκνους, πτητικά και καταδυτικά εξάμηνα
- Όλα όσα αλλάζουν για τα δασικά αυθαίρετα
- Μύκονος: Οι βίλες όπου οργιάζει ο Covid και το κόλπο με τους «αχυράνθρωπους»
- Καιρός: Ερχονται 45άρια από σήμερα μέχρι και την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου
- Κορονοϊός: Θετικός ο Άδωνις Γεωργιάδης, μπαίνει σε καραντίνα
- Κορονοϊός: Και οι 12ρηδες στο ραντεβού με την «Ελευθερία»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter