Oι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι βρίσκονται ένα βήμα πριν την αγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, γράφει η ιταλική εφημερίδα «Λα Στάμπα», προσθέτοντας ότι το Ελληνικό Ταμείο για τις Ιδιωτικοποιήσεις έκανε δεκτή την πρόταση της ιταλικής εταιρίας, η οποία πρόσφερε 45 εκατομμύρια ευρώ.
Η ιταλική εφημερίδα προσθέτει ότι για την ολοκλήρωση της μεταβίβασης ιδιοκτησίας πρέπει να γίνουν ακόμη κάποια βήματα: «χρειάζεται το “ελεύθερο” του συμβουλίου της Αθήνας για τις ιδιωτικοποιήσεις, και εκείνο των αρμόδιων αρχών».
Η Λα Στάμπα εξηγεί επίσης, ότι «η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει το προσωπικό, τους μηχανοδηγούς, τους εργαζόμενους, χρησιμοποιεί τα τραίνα αλλά τα νοικιάζει από όποιον τα διαθέτει». Αναφέρει παράλληλα, ότι «η εταιρία, το 2015 είχε τζίρο 130 εκατομμυρίων ευρώ με 16 εκατομμύρια επιβάτες».
Ο Ιταλός δημοσιογράφος Λουίτζι Γκρασία, τονίζει ότι για τους Ιταλικούς Σιδηρόδρομους δεν πρόκειται για την πρώτη αγορά στο εξωτερικό, από την στιγμή που κατέχουν την γερμανική εταιρία Netinera, η οποία δραστηριοποιείται σε μεταφορές, τόσο με τραίνα όσο και μέσω αυτοκινητοδρόμου.
Υπενθυμίζει δε, ότι η επέκταση στην Ελλάδα θεωρείται στρατηγικής σημασίας, διότι η χώρα μας είναι καλά συνδεδεμένη με την Τουρκία και με άλλες χώρες των Βαλκανίων. «Στην Ελλάδα βρίσκονται σε εξέλιξη πολλές αγορές στον τομέα των μεταφορών: οι Γερμανοί αγόρασαν τα αεροδρόμια και οι Κινέζοι το λιμάνι του Πειραιά», γράφει, τέλος, η Λα Στάμπα.