Στα νέα έργα περιλαμβάνεται ένας νέος αεροσταθμός 13.000 τ.μ. και η επέκταση του διαδρόμου και του δαπέδου στάθμευσης αεροσταθμών, με το έργο να χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020.
Πιο αναλυτικά θα γίνει αμφίπλευρη επέκταση του διαδρόμου έτσι ώστε με τη νέα προσθήκη ο διάδρομος να φτάσει σε μήκος τα 1.799 μέτρα έναντι 1.400 μέτρων σήμερα. Επίσης θα τροποποιηθεί η περιμετρική οδός εκεί που θα γίνει η επέκταση και θα γίνει και επέκταση του δαπέδου στάθμευσης των αεροσκαφών και της φωτοσήμανσης.
Igor Zotko: Από τις επιχειρηματικές στρατηγικές στην κοινωνική αποστολή PIN-UP Ουκρανία
Ακόμη έχει εγκριθεί η οριστική μελέτη για την κατασκευή νέου τερματικού σταθμού 13.000 τ.μ. περίπου, με χώρους στάθμευσης οχημάτων, εσωτερικό οδικό δίκτυο, διαμόρφωση χώρου μεταξύ αεροσταθμού και δαπέδου στάθμευσης αεροσκαφών. Το κόστος των έργων έχει εκτιμηθεί σε 37.894.400 ευρώ με ΦΠΑ. Ο σημερινός αεροσταθμός έχει εμβαδόν 745 τ.μ.
Το αεροδρόμιο της Πάρου παρουσίαζε εκρηκτική άνοδο στην επιβατική κίνηση μέχρι και τις αρχές του 2020, απόρροια των προηγούμενων έργων αναβάθμισης που ξεκίνησαν το 2013 και ολοκληρώθηκαν το 2017. Το 2019, σε σχέση με το 2016, οι αναχωρήσεις και αφίξεις επιβατών τακτικών πτήσεων σχεδόν τριπλασιάστηκαν και διαμορφώθηκαν σε 114.879 και 103.457, αντίστοιχα. Οι τακτικές πτήσεις σχεδόν διπλασιάστηκαν, ενώ υποχώρησε ελαφρώς ο αριθμός των αφιξαναχωρήσεων ιδιωτικών πτήσεων και αεροσκαφών από 304 (το 2016) σε 278 το 2019.
Υπογραμμίζεται ότι το νησί των Κυκλάδων τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται σε σημαντικό ευρωπαϊκό προορισμό, καταρρίπτοντας κάθε χρόνο το προηγούμενο ρεκόρ. Με τις νέες επεκτάσεις του αεροδρομίου η Πάρος αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο ως τουριστικός προορισμός, αφού θα μπορεί πλέον να προσελκύσει περισσότερες αεροπορικές εταιρίες και συχνότερες πτήσεις με μεγαλύτερης χωρητικότητας αεροσκάφη.