Αυτή την περίοδο, που η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει νέα δεδομένα, τα φορμάτ και τα προγράμματα που σημειώνουν υψηλά ποσοστά είναι αξιοσημείωτα. Την εβδομάδα που πέρασε, μάλιστα, οι εκπλήξεις δεν ήταν λίγες, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν φιγούραραν στην κορυφή και οι σταθερές αξίες του τηλεοπτικού παιχνιδιού.
«MasterChef», STAR
Το πρόγραμμα φαινόμενο της σεζόν είναι από τα ελάχιστα φορμάτ που δεν έχουν «κατεβάσει ρολά», λόγω της πανδημίας του κορονοϊού. Εκμεταλλευόμενο την απουσία των υπόλοιπων ψυχαγωγικών πρότζεκτ και σειρών στην prime time, ανεβαίνει ολοένα και πιο ψηλά στους πίνακες της Nielsen. Χαρακτηριστικά, στο επεισόδιο της Τρίτης 21 Απριλίου, το ριάλιτι έφτασε το 38,2% του συνόλου ενώ περισσότεροι από 2.000.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν με το STAR, έστω για ένα λεπτό.
«Καλό Μεσημεράκι», ΣΚΑΪ
Η επιστροφή του Νίκου Μουτσινά, τη Δευτέρα του Πάσχα, σημείωσε υψηλά ποσοστά φτάνοντας το 20,1% στο σύνολο του κοινού. Ο παρουσιαστής έχει καταφέρει, τη φετινή σεζόν, να δημιουργήσει μία στενή σχέση με τους τηλεθεατές, έχοντας παράλληλα βρει το μυστικό μιας επιτυχημένης εκπομπής.
«Τροχός της Τύχης», STAR
Νίκος Μουτσινάς: Οι τηλεοπτικοί «αντίζηλοι» και οι φωστήρες που τον έβαλαν στο στόχαστρο
Είναι από τα δυνατά χαρτιά του STAR, ενώ τη φετινή σεζόν οι μετοχές του έχουν ανέβει ακόμη περισσότερο. Με ποσοστά που χαρίζουν χαμόγελα στα στελέχη του καναλιού, ο «Τροχός της τύχης» κερδίζει ολοένα και περισσότερους τηλεθεατές. Το απόγευμα της Τετάρτης, το τηλεπαιχνίδι με τον Πέτρο Πολυχρονίδη έφτασε το 24,1% του συνόλου, ενώ 1.024.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν έστω και ένα λεπτό το φορμάτ.
Κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ALPHA
Από τη Μεγάλη Τετάρτη ως και τη Δευτέρα του Πάσχα 20 Απριλίου, το κεντρικό δελτίο του ALPHA ήταν σταθερά 1ο τόσο στο δυναμικό όσο και στο σύνολο του κοινού. Η Έφη Αλεβίζου, για παράδειγμα, κατάφερε να συγκεντρώσει τη Δευτέρα του Πάσχα 19,2% στο σύνολο, φιγουράροντας στη τρίτη θέση του top 10 της Nielsen.
«Το Σόι σου», ALPHA
Από τις εκπλήξεις της εβδομάδας ήταν η επανάληψη της σειράς «Το Σόι σου». Την Τρίτη 21 Απριλίου, προβλήθηκε στις 20.00 και 620.000 τηλεθεατές παρακολούθησαν το επεισόδιο. Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι το εν λόγω σίριαλ βρίσκεται ακόμη στις καρδιές του κοινού, παρά το ότι δεν παίζεται τη φετινή χρονιά.
Μεσημβρινό δελτίο ειδήσεων, ΣΚΑΪ
Τη Δευτέρα 20 Απριλίου, το μεσημβρινό δελτίο του καναλιού του Φαλήρου με την Εύα Αντωνοπούλου έκανε 25,8% στο σύνολο, κερδίζοντας τη δεύτερη θέση στο Top 10 της ημέρας με τα πιο επιτυχημένα προγράμματα. Το κανάλι του Φαλήρου κερδίζει την εμπιστοσύνη του κοινού στην ενημέρωση, ειδικά αυτή την περίοδο με τις έντονες εξελίξεις και τη σημαντική επικαιρότητα.