Η δημόσια συγγνώμη του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ στο Instagram πριν από λίγες μέρες για όσα προσβλητικά και μειωτικά σχόλια έκανε πριν από σχεδόν 20 χρόνια για την πρώην σύντροφό του Μπρίτνεϊ Σπίαρς δεν προέκυψε από μακρά ενδοσκόπηση του Αμερικανού σταρ. Χρειάστηκε ένα νέο ντοκιμαντέρ για την ποπ τραγουδίστρια με τίτλο «Framing Britney Spears», παραγωγής «New York Times», που προβάλλεται στο Hulu, το οποίο μας θυμίζει τον τρόπο που τόσο εκείνος όσο και πολλοί άλλοι φέρθηκαν στην Μπρίτνεϊ την περίοδο που το Billboard τής ανήκε, αλλά και τη σκοτεινή περίοδο που φαινόταν να έχει χάσει την ψυχική της ισορροπία, με διάφορα επεισόδια να καλύπτονται σε πραγματικό χρόνο από τους παπαράτσι και τις gossip ιστοσελίδες.
Ως γνωστόν, η Αμερικανίδα ποπ σταρ έπαθε νευρικό κλονισμό το 2007 και την επόμενη χρονιά ο πατέρας της, Τζέιμι, απέκτησε με δικαστική απόφαση τον πλήρη έλεγχο στη ζωή της και τα οικονομικά της. Η Μπρίτνεϊ είχε αποδεχθεί την πρόταση με έναν μόνο όρο. Να μην είναι ο πατέρας της εκείνος που θα αναλάμβανε τον έλεγχο, ο οποίος, σημειωτέον, ήταν απών από την καθημερινότητα της ποπ σταρ μέχρι που εκείνη άρχισε να κερδίζει εκατομμύρια δολάρια ως ποπ τραγουδίστρια. Και αυτό το επιβεβαιώνει στο ντοκιμαντέρ ένας δικηγόρος από το Λος Αντζελες, ο Ανταμ Στρέιζαντ, που είχε συνάντηση μαζί της σε ξενοδοχείο του Μπέβερλι Χιλς λίγο πριν ξεκινήσει η διαδικασία της κηδεμονίας.
Βέβαια, όλα όσα παρουσιάζει το ντοκιμαντέρ δεν είναι καινούργια. Είναι γνωστά στην κοινή γνώμη εδώ και χρόνια. Ομως η σύνθεσή τους, όπως λέει ο «Guardian», η τακτοποίηση αμέτρητων στοιχείων, συνεντεύξεων και αρχειακού υλικού σε μια λογική σειρά, αλλά και τα καίρια σχόλια των δημοσιογράφων των «New York Times» που παρακολούθησαν την πορεία της ποπ σταρ σε κάθε φάση της, κάνουν το ντοκιμαντέρ αποκαλυπτικό. Εξ ου και το ανανεωμένο ενδιαφέρον της κοινής γνώμης για την Μπρίτνεϊ υπό το hashtag #FreeBritney, αλλά και η συγγνώμη του Τζάστιν Τίμπερλεϊκ σχεδόν είκοσι χρόνια μετά το χωρισμό τους.
Το «Framing Britney Spears» είναι ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα αναθεώρησης της σελέμπριτι κουλτούρας της δεκαετίας του ’90 και των ’00s, και ιδιαίτερα των ταμπλόιντ εφημερίδων που ήταν πάντα πρόθυμες να αποθεώσουν και να καταβαραθρώσουν ιδίως τις γυναίκες της βιομηχανίας του θεάματος μέσα σε μία βραδιά. Ταινίες σαν το οσκαρικό «OJ: Made in America», το «Lorena Bobbitt» και το επίσης οσκαρικό «Amy», για την άνοδο και την τραγική πτώση της Εϊμι Γουάινχαουζ, βασίζονται όχι τόσο σε νέες πληροφορίες και αποκαλύψεις όσο στο να εστιάσει κανείς προσεκτικά πάνω στα στοιχεία που είναι ήδη γνωστά.
Η Μπρίτνεϊ σήκωσε στους ώμους της το βάρος της αντιφατικής αντίληψης που έχει η Αμερική -και όχι μόνο- για τις νεαρές γυναίκες και το σεξ. Να ντύνονται σέξι αλλά να μην έχουν την παραμικρή εμπειρία. Να δείχνουν ότι επιθυμούν το σεξ αλλά στην ουσία να μην το επιδιώκουν. Να ισορροπούν πάνω στη λεπτή γραμμή της ίδιας της εμπειρίας του σεξ αλλά ποτέ να μην την ξεπερνάνε. Η ίδια έλεγε το 2008 στις κάμερες του MTV ότι θα ένιωθε εντελώς απελευθερωμένη αν δεν είχε όλους αυτούς τους δικηγόρους, τους γιατρούς, τα μίντια και «όλα αυτά τα πράγματα» να αναλύουν σε καθημερινή βάση τη συμπεριφορά της. Στα «όλα αυτά τα πράγματα» βάλτε όλους εμάς που καθόμασταν και κοιτούσαμε τον κατήφορο μιας νέας και ταλαντούχας γυναίκας σαν να κοιτάμε από την κλειδαρότρυπα.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
«Το μεγαλείο της ανθρωπιάς» – Ηλικιωμένη πέρασε τον Κώστα Κρομμύδα για… ζητιάνο
Survivor: Το Twitter δικάζει τον Αλέξη Παππά για τις προσβολές του στην Άννα Μαρία
Σάλος και ίσως σκάνδαλο στο Survivor 4: Έκοψαν την σκηνή που ο Καλίδης έβριζε τον Παππά
Οργισμένη ανάρτηση Καφετζόπουλου: Το πλυντήριο ξαναχτυπά με δύναμη! Μιλάτε τώρα!
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr