Το κίνητρο είναι σαφές: Γρήγορο, μεγάλο και κυρίως αφορολόγητο κέρδος το οποίο κυμαίνεται -ανάλογα με τις παροχές- από 30.000 έως και 130.000 ευρώ για τον διοργανωτή ο οποίος μόλις καθιερωθεί στον χώρο των «ιδιωτικών» πάρτι θα αναζητείται σταθερά από τους ακολούθους του κάθε καλοκαίρι. Διοργανωτής μπορεί να είναι κάποιος ιδιώτης κοσμικός, ο οποίος ξέρει τα «κόλπα» ή μία εταιρία διοργάνωσης από το εξωτερικό.
Το πρώτο που θα χρειαστεί να βρει ο διοργανωτής είναι μια σχετικά απομονωμένη βίλα στο νησί. Η απομακρυσμένη βίλα παρέχει ιδιωτικότητα και το προνόμιο ότι η μουσική δεν θα ενοχλεί τους περίοικους, που μπορεί να καλέσουν την αστυνομία. Το κόστος ενοικίασης της βίλας κυμαίνεται από 10.000 έως και 15.000 ευρώ τη βραδιά (επίσης αφορολόγητο για τον ιδιοκτήτη). Στο κόστος εκτός από τα ποτά και τον μπουφέ ο διοργανωτής θα πρέπει να υπολογίσει τα μηχανήματα ηχητικού εξοπλισμού και τουλάχιστον έναν διάσημο dj ο οποίος θα λειτουργήσει ως… κράχτης για το πάρτι.
Οι καλεσμένοι
Οι πελάτες περνούν χωρίς να το ξέρουν έναν εκ των προτέρων έλεγχο (Face Control) καθώς θα πρέπει να είναι ευκατάστατοι, να γνωρίζουν κόσμο, να έχουν να πληρώσουν το εισιτήριο της εισόδου, που κυμαίνεται από 100 έως και 1.000 ευρώ. Ο κάθε συμμετέχων έπαιρνε παλαιότερα κάρτα εισόδου. Σήμερα μοιράζονται ομοιόχρωμα πλαστικά βραχιολάκια που παραπέμπουν σε καταστάσεις «all inclusive» των ξενοδοχείων και δεν δίνουν… στόχο.
Κάθε «επίσημος» καλεσμένος μπορεί να καλέσει και τους φίλους του. Ειδικά εξωτικά εδέσματα και κάθε… ειδική μεταχείριση χρεώνονται εξτρά.
Στις περιπτώσεις ιδιώτη διοργανωτή γίνεται ένα «σκανάρισμα» με τα στίγματα κινητών ώστε να διαπιστωθεί πόσοι είναι σε κοντινή απόσταση και στη συνέχεια γίνεται η πρόσκληση μέσω Διαδικτύου, κυρίως μέσα από τα social media, όπου το νέο για το πάρτι διαδίδεται εύκολα και φθηνά.
Η τοποθεσία του πάρτι είναι μυστική και αποστέλλεται λίγες ώρες προτού ξεκινήσει. Οι προσκεκλημένοι-πελάτες πηγαίνουν στη βίλα, παίρνουν ένα βραχιολάκι με συγκεκριμένο λογότυπο (στην πρόσφατη έφοδο ήταν μια πεταλούδα) και μπαίνουν στον χώρο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πολύ οργανωμένα και ακριβά πάρτι μισθώνονται μέχρι και βανάκια με φιμέ τζάμια που μεταφέρουν τους προσκεκλημένους. Συνηθίζεται, επίσης, οι προσκεκλημένοι στα πριβέ πάρτι να μετακινούνται με μικρά πλοιάρια για ακόμη μεγαλύτερη διακριτικότητα.
Τη μέρα του πάρτι οι βίλες είναι έτοιμες να υποδεχθούν τους υψηλούς πελάτες, έχουν τοποθετηθεί φωτορυθμικά, υπάρχουν παντού σερβιτόροι και άνθρωποι της ασφάλειας που ελέγχουν τα πάντα. Τα ποτά ρέουν άφθονα, ενώ πολλές φορές και απαγορευμένες ουσίες, ανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών.
ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΓΙΟΤ
Εγιναν μόδα την εποχή του κορονοϊού
Τα παράνομα πάρτι είναι πλέον τάση. Δεν είναι τυχαίο ότι οι διωκτικές αρχές έκαναν έφοδο σε 30 τέτοια πάρτι το καλοκαίρι του 2020 πάνω στην έξαρση του κορονοϊού. Μάλιστα, στις παροχές των πάρτι υπάρχουν και ναρκωτικές ουσίες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ειδικά την τριετία της πανδημίας τα πάρτι είχαν γίνει «θεσμός» στη Μύκονο. Μάλιστα εκτός από τις κρυφές βίλες, γίνονταν ακόμη και σε πολυτελή γιοτ στα ανοικτά του νησιού ορισμένα πανάκριβα VIP πάρτι.
Στα πάρτι που γίνονται σε γιοτ, οι διοργανωτές βρίσκουν δικαιολογίες για να ξεφεύγουν καθώς λένε ότι είναι πάρτι αρραβώνων ή διοργάνωση εταιρίας που προωθεί προϊόντα κ.λπ. ώστε να μπορούν να διαφεύγουν τη σύλληψη.
Πολλές φορές στα εν λόγω πάρτι εκτός από απαγορευμένες ουσίες υπάρχουν και πανέμορφες γυναίκες από ξένες χώρες.
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ
Τα κόλπα για να ξεγελάσουν τις Αρχές
Είναι σαφές ότι εκτός από την ΑΑΔΕ και την Αστυνομία, οι διοργανωτές των πριβέ πάρτι έχουν απέναντι και τους επιχειρηματίες της Μυκόνου, οι οποίοι πληρώνουν μισθούς, εισφορές, άμεσους και έμμεσους φόρους.
Αυτό οδηγεί τους διοργανωτές να κάνουν παραπλανητικές δημοσιεύσεις για τα πάρτι, που μπορούν να ερμηνεύσουν μόνο οι «μπασμένοι». Για τον λόγο αυτό έχουν βρεθεί και ιστοσελίδες που έχουν φτιαχτεί, οι οποίες διαφημίζουν ομιλίες, συνεδρίες διαλογισμού και άλλες κοινωνικές δραστηριότητες, προκειμένου να ξεγελάσουν τις Αρχές.
Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για πριβέ πάρτι που απευθύνονται σε μέλη ιδιαίτερα ακριβού club ή σε ανθρώπους έμπιστους οι οποίοι «από στόμα σε στόμα» θα διαδώσουν αυτά που πρέπει και σε συγκεκριμένο κοινό.
«Μιλούν πολύ»
Ωστόσο, πρόβλημα αποτελεί επίσης και το γεγονός ότι οι πελάτες «μιλούν πολύ», κάνουν αναρτήσεις στα social media και γενικώς αποκαλύπτουν πληροφορίες για τα κρυφά αυτά πάρτι.
Μια ανώνυμη καταγγελία στην Αστυνομία και τον εισαγγελέα ήταν αρκετή για να γίνει η έφοδος πρόσφατα σε παράνομο πάρτι και να γίνουν συλλήψεις προκειμένου να δοθεί μήνυμα στους διοργανωτές με την έναρξη της καλοκαιρινής σεζόν. Το κυνηγητό ξεκίνησε και φέτος και δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος της σεζόν, αφού τα χρήματα είναι πολλά και οι πρόθυμοι να πληρώσουν το «αλμυρό» εισιτήριο της εισόδου αυξάνονται.