Η περιοχή της λίμνης έχει εξελιχθεί σε περιζήτητο τουριστικό προορισμό και πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών σε όλες τις εποχές του έτους, από κάθε γωνιά της χώρας. Απολαυστική και μοναδική είναι η περιμετρική περιήγηση της λίμνης, η οποία καλύπτει απόσταση περίπου 55 χλμ., όπου ο επισκέπτης συναντά ένα ξεχωριστό φυσικό κάλλος και εναλλαγές στο τοπίο, σε συνδυασμό με την απέραντη λίμνη που απλώνεται μπροστά του.
«Η υλοποίηση του έργου του οδικού άξονα Μουζάκι – Λίμνη Πλαστήρα από την Περιφέρεια Θεσσαλίας» τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος του δήμου Λίμνης Πλαστήρα Παναγιώτης Νάνος «θα προσδώσει πολλαπλά οφέλη σε όλη την περιοχή, καθώς ενώνει δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς οι οποίοι είναι επισκέψιμοι καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου», με σίγουρη,προσθέτει, «την περαιτέρω ανάπτυξη των περιοχών της Λίμνης Πλαστήρα».
Ανεμοστρόβιλος σάρωσε το Αγρίνιο - Εικόνα διάλυσης στο ΔΑΚ [βίντεο και εικόνες]
Αποτελεί αναγκαιότητα, επισημαίνει ο ίδιος, για την τουριστική ανάπτυξη της λίμνης η κατασκευή του εν λόγω έργου, καθώς αποτελεί για πολλά χρόνια, ένα πάγιο αίτημα των κατοίκων της Δυτικής Θεσσαλίας. Ο επισκέπτης που θα βρεθεί στην περιοχή, μπορεί να ασχοληθεί με το ψάρεμα, την ορειβασία, την τοξοβολία, την ποδηλασία, να επισκεφθεί μοναστήρια και άλλα αξιοθέατα, και να γευτεί την πλούσια τοπική κουζίνα με την απαράμιλλη γεύση της που προσφέρουν οι ταβέρνες και τα ξενοδοχεία της περιοχής. Ή να γευτεί τα φημισμένα κρασιά του Μεσενικόλα με αναγνωρισμένη Ονομασία Προέλευσης την ποικιλία «Μαύρο Μεσενικόλα».
Έχουμε βάλει, κυρίαρχο στόχο, ως νέα δημοτική αρχή να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα στη Λίμνη Πλαστήρα, επενδύοντας καθημερινά στον άνθρωπο και τις ανάγκες του, τονίζει ο κ. Νάνος, προσθέτοντας, πως, η Λίμνη Πλαστήρα διαθέτει σύγχρονες υποδομές σε όλους τους τομείς που μπορούν να ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό επισκέπτη. Το Επιχειρησιακό Σχέδιο που εκπόνησε η νέα δημοτική αρχή, περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τουρισμό 4 εποχών και 365 ημερών στη λίμνη Πλαστήρα. Στοχευμένες δράσεις και επενδύσεις για να κτιστεί η επωνυμία της περιοχής (brand name), ώστε να είναι μοναδική και αναγνωρίσιμη στην εγχώρια και διεθνή τουριστική αγορά, ως ποιοτικός ορεινός προορισμός Βιωματικής Μάθησης και Εμπειρίας. Επίσης περιλαμβάνει άνοιγμα στη διεθνή τουριστική αγορά, με χώρες – στόχο εκείνες που τους λείπει η εμπειρία βουνού.
Όπως και δημιουργία νέων καινοτόμων υποδομών που υπηρετούν το στρατηγικό σχέδιο μετατροπής της λίμνης Πλαστήρα σε τόπο Βιωματικής Μάθησης & Εμπειρίας κ.ά. Σε συνεργασία με όμορους δημάρχους και την Περιφέρεια Θεσσαλίας, είμαστε έτοιμοι να δώσουμε λύσεις για αυτόν τον περιζήτητο τουριστικό προορισμό», καταλήγει ο κ. Νάνος.