Πιο συγκεκριμένα, καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο θα διενεργούνται οι έλεγχοι των οδηγών και η έρευνα στα αυτοκίνητα, από τους δασικούς υπαλλήλους οι οποίοι από εδώ και στο εξής θα φορούν υπηρεσιακή στολή και θα εφοδιαστούν με νέες υπηρεσιακές ταυτότητες και σήματα.
Ωστόσο, η δασική υπηρεσία αποτελείται από τέσσερις κλάδους (δασολόγους, δασοπόνους, οδηγούς και δασοφύλακες), ενώ το διάταγμα προβλέπει στολή μόνο για τους δασοφύλακες. Οπως εξήγησε στον «Ελεύθερο Τύπο» ο πρόεδρος της πανελλήνιας ομοσπονδίας δασοφυλάκων, Γιώργος Παπαδιάς, είναι υπέρ της στολής αλλά να υπάρχει και στους άλλους τρεις κλάδους.
Επίσης, τονίζει πως υπάρχουν πιο καίρια προβλήματα που θα πρέπει να λυθούν και έπειτα να ξεκινήσουν οι νέες αρμοδιότητες «αυτή την περίοδο, που έχουμε οικονομική κρίση και έχουμε έλλειψη από οχήματα, το 80% των συναδέλφων κινούνται με τα Ι.Χ. αυτοκίνητά τους ή τα αγροτικά τους οχήματα».
Απεργία 20 Νοεμβρίου: Ταλαιπωρία η Τετάρτη - Ποιοι απεργούν, τι θα γίνει με ΜΜΜ και σχολεία
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το υπηρεσιακό αυτοκίνητο που εδώ και τρεις μήνες βρίσκεται ακινητοποιημένο έξω από το Δασαρχείο Πεντέλης, επειδή δεν έχει μπαταρία και δεν αναλαμβάνει κανείς να πληρώσει τα 60 ευρώ που κοστίζει, παρά τις αναφορές που έχουν γίνει επανειλημμένως.
Σύμφωνα, πάντως, με την ειδική σύμβουλο του ΥΠΕΝ, Δήμητρα Λυμπεροπούλου, «οι δασοφύλακες θα φορούν στολή όχι μόνο προκειμένου να είναι ευδιάκριτη η παρουσία τους, αλλά πολύ περισσότερο για να παίξουν έναν αποτρεπτικό ρόλο σε θέματα παραβατικότητας της δασικής νομοθεσίας, αλλά και να δώσουν ένα επιπλέον αίσθημα ασφάλειας στους πολίτες».
ΜΑΡΙΝΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥ
Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου