Αντίστοιχα μεγάλος παραμένει και ο αριθμός στη Στερεά Ελλάδα, που κατέχει την έβδομη θέση με 112 νεκρούς. Την αρνητική πρωτιά κατέχει η περιοχή Severozapaden της Βουλγαρίας, όπου καταγράφονται 153 νεκροί ανά εκατομμύριο πληθυσμού, ενώ ακολουθεί η πορτογαλική περιοχή Alentejo με 142 νεκρούς και το Λουξεμβούργο με 138 νεκρούς αντίστοιχα.
Ιδιαζόντως αρνητικές είναι και οι επιδόσεις της Τουρκίας, όμως αυτές δεν καταλαμβάνονται στο συγκριτικό πίνακα που έχει σχηματιστεί για τη «γηραιά ήπειρο».
Ειδικότερα, στη γειτονική χώρα καταγράφονται έως 226 νεκροί ανά εκατομμύριο πληθυσμού στην περιοχή Kastamonou, ενώ στο Balikesir υπήρξαν 182 νεκροί, στη Manisa 177 και στην περιοχή Bati Marmara 150 νεκροί.
Σημειώνεται πως τα συγκεκριμένα στοιχεία αφορούν το 2016, ενώ τα αντίστοιχα για το έτος 2017 αναμένεται να δημοσιευτούν τον ερχόμενο Μάρτιο.
Σοβαρό πρόβλημα με τα τροχαία δυστυχήματα πάντως παρατηρείται και στο Νομό Αττικής. Μόνο τον περασμένο Οκτώβριο έχασαν τη ζωή τους 14 άτομα και τραυματίστηκαν συνολικά 604 οδηγοί και συνοδηγοί. Παράλληλα, το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας, βεβαιώθηκαν 24.787 παραβάσεις, από τις οποίες 828 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος. Από αυτές οι 771 αφορούσαν κατανάλωση αλκοόλ, οι 2.857 όριο ταχύτητας, οι 333 παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, οι 886 για χρήση κινητού τηλεφώνου, οι 788 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας και οι 1.651 για μη χρήση προστατευτικού κράνους.
Πολυτεχνείο: Επεισόδια στη Θεσσαλονίκη – Βροχή μολότοφ μετά το τέλος της πορείας
Εξίσου ενδεικτικό είναι πως μόνο τον περασμένο Μάιο είχαμε 21 άτομα τα οποία έχασαν τη ζωή τους, ενώ εν τω συνόλω τραυματίστηκαν 518 άτομα. Οπως τονίζει η Διεύθυνση της Τροχαίας στις εκάστοτε ανακοινώσεις για ατυχήματα και δυστυχήματα, τα κυριότερα αίτια των τροχαίων είναι η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]