Όπως αναφέρουν είχε δρομολογηθεί η τοποθέτηση σημαίας, αλλά ο μαθητής δύο φορές αναρριχήθηκε για τη σημαία. Μάλιστα οι καθηγητές κάνουν λόγο για σκόπιμο διασυρμό του σχολείου.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του ΓΕΛ Γαζίου:
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Γαζίου παρακολούθησε με έκπληξη τη δημοσιοποίηση ενός ζητήματος εσωτερικής λειτουργίας του σχολείου από Μ.Μ.Ε. με όρους που δεν συνάδουν με τη δημοσιογραφική δεοντολογία, δηλαδή τη διασταύρωση των πηγών, την αμερόληπτη παρουσίαση των γεγονότων και τον επώνυμο σχολιασμό τους.
Το σχολείο μας στεγάζεται στο υπάρχον κτήριο από το Σεπτέμβριο του 2014 και έκτοτε η διεύθυνση του σχολείου, με την αρωγή του δήμου, εργάζεται για την αποκατάσταση των ελλείψεων του σχολικού χώρου. Ενδεικτικά αναφέρουμε την τοποθέτηση κλιματιστικών στις αίθουσες διδασκαλίας για την αντιμετώπιση της υπερβολικής ζέστης κατά τους θερινούς μήνες, την ολοκλήρωση των εξωτερικών χώρων άθλησης, τον εξοπλισμό της Βιβλιοθήκης και του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικών Υπολογιστών του σχολείου. Φέτος τοποθετήθηκε ιστός για τη σημαία του σχολείου και εκκρεμεί η κάλυψη και άλλων σημαντικών αναγκών, όπως ο εξαερισμός της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων και η θέρμανση στη Βιβλιοθήκη.
Ο μαθητής που αναρριχήθηκε δύο φορές σε στύλο φωτισμού του σχολείου προκειμένου να αναρτήσει μια ελληνική σημαία ενώ παρακολουθούσε τις προηγούμενες ημέρες την τοποθέτηση ιστού στην είσοδο του σχολείου και ήταν ενήμερος ότι η σημαία του σχολείου θα τοποθετούνταν το ίδιο πρωί στον ιστό της από τον υποδιευθυντή, έθεσε τον εαυτό του σε σοβαρό κίνδυνο και ήταν θεσμική και ηθική υποχρέωσή μας να προστατεύσουμε τόσο αυτόν όσο και τους συμμαθητές του από παρόμοιες ενέργειες. Για το λόγο αυτό, του επιβλήθηκε από τη διευθύντρια -με τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων- αποβολή μίας ημέρας από το σχολείο.
Ως καθηγητές του σχολείου, θεωρούμε πρωταρχική μας υποχρέωση τη διαφύλαξη της σωματικής ακεραιότητας των μαθητών μας και υποστηρίζουμε την απόφασή μας παρά τον σκόπιμο και στοχευμένο διασυρμό του σχολείου και των καθηγητών.
Κόντρα στην επίθεση που δεχόμαστε από Μ.Μ.Ε. και «ανώνυμους» κύκλους θα εξακολουθήσουμε να επιτελούμε τον παιδαγωγικό μας ρόλο με βάση τις αρχές του ανθρωπισμού και της δημοκρατίας.