Με τις online αγορές να έχουν εκτοξευτεί σε παγκόσμιο επίπεδο, και δη από την περίοδο των περιοριστικών μέτρων που είχαν τεθεί σε ισχύ λόγω κορωνοϊού, δεν είναι λίγοι και λίγες αυτοί/ές που μπορεί να κάνουν μέχρι και ολόκληρες εβδομάδες να πάρουν στα «χέρια» τους το προϊόν που ήθελαν.
Παραγγελίες ενδυμάτων και υποδυμάτων σε λάθος νούμερο και προβλήματα στα προϊόντα αναγκάζουν πολλούς να πηγαινο-έρχονται στις εταιρείες κούριερ για να επιστρέψουν αυτό που αγόρασαν.
Έκτακτο: Συντριβή εμπορευματικού αεροσκάφους της εταιρείας DHL στη Λιθουανία
Η δημιουργία δοκιμαστηρίων στα ταχυδρομεία αυτά, δημιουργείται ένας τρόπος για να καταστεί η διαδικασία αυτή λιγότερο απαιτητική από πλευράς υλικοτεχνικής υποστήριξης, όπως μεταδίδει ο Guardian. Τα άτομα, λοιπόν, που θέλουν να επιστρέψουν γρήγορα τις αγορές που δεν θέλουν εξοικονομούν αρκετό χρόνο και ταλαιπωρία.
Σε ένα υποκατάστημα του Παρισιού που συμμετέχει στην προσπάθεια αυτή, έχει τοποθετηθεί ένα δοκιμαστήριο σε καναρινί χρώμα και σε σχήμα γαλλικού γραμματοκιβωτίου. Στο εσωτερικό υπάρχει μια καρέκλα, ένα καθρέφτης και ράφι για να τοποθετούν οι Γάλλοι τα πακέτα τους για να πραγματοποιούν τις επιστροφές τους επί τόπου.
Η γαλλική La Poste σε ανακοίνωσή της γράφει ότι η ιδέα αυτή προέκυψε αφού οι υπάλληλοι έβλεπαν πελάτες να παραλαμβάνουν τα πακέτα τους, για να επιστρέψουν λίγο αργότερα.
Η Γαλλία, όπως πολλές χώρες, έχει σημειώσει «έκρηξη» στις online αγορές, με πελάτες να αγοράζουν είδη, όπως ρούχα και παπούτσια που συχνά επιστρέφονται.