Ελεύθερος Τύπος
ΔΙΑΙΤΑ & ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ

Έξυπνη διατροφή για πιο αποτελεσματική άσκηση – Τι πρέπει να κάνετε

Newsroom eleftherostypos.gr

Γυμναστική και άσκηση πάνε πακέτο, όταν θέλουμε να έχουμε τέλειο αποτέλεσμα! Τι πρέπει, όμως, να προσέξουμε στη διατροφή μας για να έχουμε καλύτερα αποτελέσματα;

1. Αποφύγετε τους πολλούς υδατάνθρακες πριν την άσκηση, ειδικά τροφές υψηλού γλυκαιμικού δείκτη. Αυξάνουν σάκχαρο και ινσουλίνη και μειώνουν την καύση λίπους.

2. Καταναλώστε αρκετές πρωτεΐνες.

Η γυμναστική προκαλεί την έκκριση αυξητικών ορμονών που «χτίζουν» περισσότερους μυς, μόνο όμως αν υπάρχουν τα απαραίτητα «δομικά υλικά», δηλαδή οι πρωτεΐνες.

3. Μόλις σηκωθείτε πιείτε ένα ποτήρι νερό μαζί με λίγα φρούτα χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη και μετά γυμναστείτε για 20-30 λεπτά. Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της γυμναστικής, καταναλώστε 15-20 γρ. πρωτεΐνης λίγο προτού την αρχίσετε ή μέχρι και μία-μιάμιση ώρα μετά το τέλος της.

4. Αφού γυμναστείτε, φάτε ένα καλό πρωινό, που συνδυάζει πρωτεΐνες, αργούς υδατάνθρακες και καλά λιπαρά.

Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις 

Ειδήσεις σήμερα

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε InstagramFacebook και Twitter

Προτεινόμενα για εσάς

Τσάι: Δεν βοηθά μόνο στο αδυνάτισμα – Δείτε τι άλλο κάνει στον οργανισμό

Ψωμί: Τελικά παχαίνει; – Πόσες φέτες μπορείτε να φάτε

Φάβα: Μια καλή πηγή αντιοξειδωτικών – Γιατί πρέπει να την τρώτε μία φορά την εβδομάδα

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Μελέτη: 2,700 χρόνια πριν, οι άνθρωποι απολάμβαναν μπύρες και ροκφόρ

Μαρίνα Μπενέκου

Σοκολάτα: Οσα πρέπει να ξέρετε πριν σας πιάσει η χειμωνιάτικη μανία

Κατερίνα Θεοδωροπούλου

Υπέρταση: Τα διατροφικά «ναι» και τρόφιμα σύμμαχοι στην καθημερινότητα

Επικίνδυνη μόδα στο TikTok: Τρώνε συμπληρώματα σκόνης χωρίς νερό

Μαρίνα Μπενέκου

Σκάνδαλο στη Βρετανία με την Άσκηση «Αλίκη»: Προετοιμαζόταν για τον Covid από το 2016

Μαρίνα Μπενέκου

Πώς να μην παχύνουμε τον χειμώνα – Διατροφικές συμβουλές και μυστικά

Κατερίνα Θεοδωροπούλου