ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ
BUSINESS

Ο κόσμος της διαφήμισης: Έργο 2,5 εκατ. ευρώ σε Choose-Universal Media – Στην Tenfour η Attica Bank

Newsroom eleftherostypos.gr

Το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανέδειξε νικήτρια την ένωση εταιριών Choose-Universal Media στον ανοιχτό διεθνή δημόσιο ηλεκτρονικό διαγωνισμό για την επιλογή αναδόχου σχετικά με το έργο «Ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων επικοινωνίας του ΕΣΠΑ 2014-2020», συνολικού προϋπολογισμού 2.500.000 ευρώ χωρίς ΦΠΑ.

Σκοπός του έργου είναι η διαμόρφωση και η υλοποίηση ενός συνεκτικού και ολοκληρωμένου σχεδίου δράσεων επικοινωνίας, που θα αναδείξει: α) την προστιθέμενη αξία των έργων και δράσεων του ΕΣΠΑ 2014-2020, λαμβάνοντας υπόψη και την καίρια συμβολή του στην αντιμετώπιση των υγειονομικών και κοινωνικοοικονομικών επιπτώσεων της κρίσης της πανδημίας Covid-19 και β) τις προτεραιότητες των συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων για τη νέα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Tα agencies που κάλεσε ο Στέλιος Πέτσας

Οπως αποκαλύπτει η στήλη «παραmedia» στο τεύχος του περιοδικού «adbusiness» που κυκλοφόρησε τη Δευτέρα 23 Νοεμβρίου, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, κάλεσε τα τρία agencies που θα συμμετάσχουν στο media spec για τη νέα τηλεοπτική καμπάνια ενημέρωσης για τον Covid-19.

Συγκεκριμένα, η στήλη αναφέρει πως, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υφυπουργός κάλεσε να συμμετάσχουν στη διαδικασία οι ΒGM ΟΜD, Ιnitiative και Tempo OMD. Oι πρώτες επαφές πραγματοποιήθηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης και μέσα στην εβδομάδα που ολοκληρώθηκε οι τρεις «μνηστήρες» αναμένονταν να καταθέσουν τις οικονομικές προτάσεις τους. Υπενθυμίζεται πως η ΚΥΑ για την καμπάνια ανέφερε πως «η σύμβαση θα ανατεθεί με κριτήριο αξιολόγησης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει μόνο τιμής προσφοράς και η αξιολόγηση των προσφορών που θα υποβληθούν θα γίνει από ειδική επιτροπή αξιολόγησης».

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης για το agency που θα αναλάβει το έργο ανέρχεται σε 120.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι συνολικά 148.800 ευρώ.

Σύμφωνα πάντα με την ΚΥΑ, η ανάθεση περιλαμβάνει: α) τον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού για τη μετάδοση τηλεοπτικών μηνυμάτων, για τα οποία δύναται να χρησιμοποιηθεί υπεργολάβος επιλογής του αναδόχου, β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τον τρόπο, τη θέση προβολής, το ή τα «κοινά-στόχο» της συγκεκριμένης εκστρατείας ή του συγκεκριμένου μηνύματος (ιδίως ευπαθείς και ευάλωτες ομάδες και διαφορετικά ηλικιακά κοινά) και τη συχνότητα μετάδοσης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης των 2 εκατ. ευρώ στα 6 εθνικά κανάλια με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα.

Στην H+K Strategies η Realme

Η H+K Strategies ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας της εταιρίας realme, που συμπεριλαμβάνει τη διαχείριση του συνόλου των επικοινωνιακών αναγκών του brand τόσο σε επίπεδο PR όσο digital marketing.

Η συνεργασία της realme με την H+K Strategies αφορά σε PR συνεργασίες για υπηρεσίες Γραφείου Τύπου και Media Relations, Influencers & Event Marketing. Επιπλέον, η H+K Strategies αναλαμβάνει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital στρατηγικής του brand, καθώς και τη διαχείριση των social media καναλιών realme σε facebook και Instagram.

Στρατηγική συνεργασία

Στρατηγική συνεργασία ανάμεσα στη γαλλική εταιρία puzzle και την efrata ξεκινάει το 2021. Η συνεργασία αφορά σε ανταλλαγή τεχνογνωσίας, εξυπηρέτηση πελατών και εξεύρεση νέων πελατών. H Puzzle Agency διαθέτει γραφεία σε Παρίσι και Σόφια. Κυριότεροι πελάτες σήμερα είναι, μεταξύ άλλων, οι εταιρίες Lapeyre, Dr. Button, KparK και Adelya.

H efrata δραστηριοποιείται στον χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων. Oι πελάτες της σήμερα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις εταιρίες People Cert, Scytales, Get Group, Dr. Button και Valsamidis.

Στρατηγική

Η Tenfour ανέλαβε έπειτα από spec τον λογαριασμό της Attica Bank και θα είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη της διαφημιστικής επικοινωνίας, καθώς και του συνόλου των ενεργειών marketing και επικοινωνίας της, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες σε Corporate και προϊοντικό επίπεδο.

Η στρατηγική της Attica Bank για την επόμενη τριετία στοχεύει στην πλήρη ψηφιοποίηση των λειτουργιών της, αλλά και στην παροχή ουσιαστικής υποστήριξης επιχειρήσεων και επαγγελματιών.

Ανάθεση 747.678 ευρώ

H Asociatia Producatorilor De Fructe Sud-Fructprod της Ρουμανίας μαζί με την Κεντρική Ενωση Επιμελητηρίων Ελλάδας πραγματοποιούν διαγωνισμό για την εύρεση εκτελεστικού φορέα για το πρόγραμμα «EU Fresh Fruit Adventure» για την προβολή φρέσκων φρούτων στην εσωτερική αγορά (Ρουμανία, Ελλάδα, Σουηδία και Βουλγαρία).

Το πρόγραμμα αναμένεται να δώσει ιδιαίτερη έμφαση τόσο στα λεγόμενα new media (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, webinars και online διαφημίσεις), καθώς και σε παραδοσιακές εκτελέσεις (εκδόσεις). Θα αξιοποιηθούν κλασικές μέθοδοι (συμμετοχή σε κλαδικές εκθέσεις και B2B work shops), αλλά παράλληλα στόχος είναι να υπάρχουν και καινοτόμοι ενέργειες προσανατολισμένες στον άξονα της καινοτομίας (roadshows και προωθητικές ενέργειες στα σημεία πώλησης POS) προκειμένου να δημιουργηθούν δεσμοί με τους καταναλωτές.

Η συνολική αξία της ανάθεσης είναι 747.678 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου.

in brief

Η ISOBAR αναλαμβάνει τη διαχείριση του συνόλου των επικοινωνιακών αναγκών του κορυφαίου coffee brand της Nestlé, Buοndi Craft, τόσο σε στρατηγικό όσο και σε δημιουργικό επίπεδο. Η συνεργασία, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει την ανάδειξη της εικόνας του brand σε όλα τα touch points των καταναλωτών, αλλά και των επαγγελματιών στον χώρο του καφέ. • Η ENZYME δημιούργησε το νέο προϊόν Wolfito Junior για την αλυσίδα ψητοπωλείων-εστιατορίων Τhe Big Bad Wolf.

Οι υπηρεσίες της Enzyme περιελάμβαναν από το λογότυπο, τη συσκευασία, τη μελέτη χαρακτήρων και τη δημιουργία της παρέας του Wolfito έως τη μελέτη δώρων και το customer experience με δημιουργικά inpack παιχνίδια και games του προϊοντικού website. • Η MAGIQ DOORZ δημιούργησε τη νέα καμπάνια #AgapisteTaXeriaSas για την κρέμα χεριών HistoplastinHand®, ξεκινώντας, έτσι, συνεργασία με τη HEREMCO. Η 360° καμπάνια περιλαμβάνει, πέραν της κεντρικής ταινίας, ραδιοφωνικό σποτ, webbanners, So Meactivations και καταχωρίσεις.

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr

 

 

 

Προτεινόμενα για εσάς

Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια χρήστες [βίντεο]

Μαρίνα Μπενέκου

Ο κόσμος της διαφήμισης: Καμπάνια 2,7 εκατ. για την ψήφο των αποδήμων

Δημήτρης Ντόγκας

Ο οίκος μόδας Balenciaga κυκλοφορεί βιντεοπαιχνίδι για την παρουσίαση της νέας του κολεξιόν

Μαρίνα Μπενέκου

Η παράξενη «έχθρα» της Apple και του Facebook και πού οφείλεται

Μαρίνα Μπενέκου

«Δεν υπάρχει θέση για ρατσισμό στον κόσμο»: Η Coca-Cola σταματά τις διαφημίσεις της στα social media

Evanthia Karra

Η Ελλάδα κατέκτησε το Super Bowl με αυτή την διαφήμιση [βίντεο]

Μιχάλης Μάρδας

Η Ελλάδα κατέκτησε το Super Bowl με αυτή την διαφήμιση [βίντεο]

admin

Φουντώνει ο «πόλεμος» για τη διαφήμιση με τον Παρθενώνα – Εξώδικο από ΒΙΚΟΣ, ΕΨΑ, ΛΟΥΞ για Coca Cola

Μιχάλης Μάρδας

«Ψιτ, αγαπούλα»: Ποιός ήταν ο Τάκης Σπυριδάκης – Από το θέατρο στις περιπέτειες με τον Πίου [βίντεο]

Evanthia Karra