Ένα στιγμιαίο λάθος του Σεμπάστιαν Φέτελ στην εκκίνηση του αγώνα, έδωσε την ευκαιρία στον Βάλτερι Μπότας να πεταχτεί μπροστά και να στρίψει πρώτος. Το λάθος του Φέτελ στην εκκίνηση, αξιολογήθηκε από τους κριτές και ο Γερμανός δεν τιμωρήθηκε. Ο πρώτος γύρος χαρακτηρίστηκε από την επαφή Λεκλέρ – Φερστάπεν, με το Μονεγάσκο να τραυματίζει την εμπρός αεροτομή του και τον Φερστάπεν να βγαίνει στα χώματα και να πληγώνει το μονοθέσιό του σε τέτοιο βαθμό που τελικά αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη. Η επαφή των δύο θα αξιολογηθεί τώρα, αφού τελείωσε ο αγώνας.
Στη συνέχεια είχαμε αρκετά πιτ στοπς από όλους, όχι όμως άλλα δράματα. Ο Βάλτερι Μπότας κατάφερε μετά τις αναγκαστικές αλλαγές ελαστικών του Χάμιλτον να βρεθεί στην πρώτη θέση και με πολύ καλή διαχείριση να την κρατήσει μέχρι το τέλος. Ο Χάμιλτον δεν ήταν ευχαριστημένος στο τέλος του αγώνα καθώς είχε βλέψεις για νίκη αλλά δεν κατάφερε να κάνει σωστή διαχείριση ελαστικών και ο ίδιος δίχως να το πει δημόσια το χρέωσε στην ομάδα. Πάντως ο Βρετανός πίεσε ασφυκτικά στους τελευταίους γύρους τον Φέτελ, όμως ο Γερμανός άντεξε κάνοντας έξυπνα άμυνα και τερμάτισε τελικά δεύτερος, αφήνοντας τον Χάμιλτον τρίτο.
Στην 4η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Άλμπον που σε κάθε αγώνα βελτιώνεται. Αντίστοιχα στην 5η θέση ο Κάρλος Σάινθ έδωσε μαθήματα σταθερότητας με την McLaren του.
Ο Λεκλέρ προσπάθησε πολύ, πέρασε μια ντουζίνα μονοθέσια, αλλά δεν κατάφερε να κάνει ταχύτερο γύρο και να πάρει τον βαθμό που θα θα φρενάριζε για έναν αγώνα την μαθηματική κατάκτηση του Πρωταθλήματος κατασκευαστών και έτσι τερμάτισε 6ος.
Στην 7η θέση ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έσωσε τα προσχήματα για την Renault που σε συνδυασμό με την 9η θέση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, πρέπει να είναι ευχαριστημένη. Στην 8η θέση ο Πιερ Γκασλί που δείχνει το καλό του επίπεδο φέρνοντας αποτελέσματα, έστω για την Toro Rosso.
Τέλος στη 10 θέση βρίσκουμε τον Λανς Στρολ που αποδεικνύει πως δεν είναι απλώς ο γιος του δισεκατομμυριούχου μπαμπά του.
Πηγή: gazzetta.gr