Από τον πρώτο γύρο, φάνηκε πως αυτός ο αγώνας θα είχε ενδιαφέρον καθώς είχαμε στις πρώτες στροφές, δύο ατυχήματα. Ο Οκόν χτύπησε με τον Γκασλί και ο Φέτελ έπεσε πίσω από τον Μπότας. Οι Οκόν και Γκασλί εγκατέλειψαν ενώ οι Φέτελ και Μπότας με τραυματισμένα μονοθέσια κατάφεραν να φτάσουν στα πιτς. Ο Φέτελ άλλαξε εμπρός αεροτομή και έβαλε ελαστικά σοφτ με την λογική να τερματίσει με αυτά τον αγώνα, ενώ το ίδιο έκανε και ο Μπότας. Με τον αγώνα να βρίσκεται σε καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και οι δύο βγήκαν στις δύο τελευταίες θέσεις.
Με την επανεκκίνηση του αγώνα, ο Φέτελ άρχισε να προσπερνά σαν δαιμονισμένος όποιον έβρισκε μπροστά του. Ο Μπότας έδειχνε πως αντιμετώπιζε προβλήματα και πράγματι υπήρχε πρόβλημα με το σασί του αυτοκινήτου του, όπως μάθαμε αργότερα.
Αν και υπήρχε αρχικά πιθανότητα βροχής, τελικά ο αγώνας έγινε με καλό καιρό καθώς δεν έπεσε ούτε σταγόνα.
Εμπρός ο Χάμιλτον είχα απόλυτο έλεγχο, με τον Φερτάπεν 2ο να προσπαθεί αλλά να μην μπορεί να τον απειλήσει και στην 3η θέση το Ρικιάρντο που έδειχνε οτι μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των 2 πρώτων. Πιο πίσω 4ος ο Ράικονεν έκανε αγώνα τακτικής δίχως να δείχνει πως μπορεί να περάσει τον Ρικιάρντο. Όλα αυτά βέβαια πριν αλλάξουν ελαστικά.
Ο Φέτελ με αυτά και με αυτά, κατάφερε να φτάσει 5ος πίσω από τον Ράικονεν αλλά με διαφορετικά ελαστικά από τους 4 πρώτους, έχανε συνεχώς χρόνο. Για άλλη μια φορά έκπληξη ο Λεκλέρκ που ξεκίνησε 8ος, έφτασε μέχρι και 5ος αλλά τελικά αρκέστηκε στο τέλος στην 10 θέση.
Ο Αλόνσο για άλλον έναν αγώνα απογοήτευσε αλλά και απογοητεύτηκε με το αυτοκίνητο να τον προδίδει, καθώς τελικά τερμάτισε τελευταίος με εμφανές πρόβλημα στην πίσω αριστερή του ανάρτηση.
Στους τελευταίους γύρους ο Ράικονεν ανέβασε ρυθμό και πέρασε τον Ρικιάρντο για να δει τελικά το βάθρο από την 3η θέση.
Πηγή: gazzetta.gr
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]