Στα βασικά συμπεράσματα της έρευνας συμπεριλαμβάνονται, ακόμη, τα εξής:
- 4 στις 10 επιχειρήσεις (43%) εμφανίζονται από πολύ έως και πάρα πολύ ικανοποιημένες από την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, ενώ περίπου οι μισές (46%) παρουσιάζονται μέτρια ικανοποιημένες
- για 4 στις 10 επιχειρήσεις (38%), η αγοραστική κίνηση κορυφώθηκε μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Σε παλαιότερες έρευνες, η καλύτερη περίοδος για την αγοραστική κίνηση εντοπιζόταν στο χρονικό διάστημα που προηγείτο των Χριστουγέννων, εξαιτίας και της καταβολής του δώρου
- σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις (49%) πραγματοποίησαν προσφορές/εκπτώσεις ακόμα και κατά την εορταστική περίοδο
- για το 34% των επιχειρήσεων φαίνεται ότι τα πιο φθηνά εμπορεύματα είναι αυτά που προτιμήθηκαν από τους καταναλωτές
- σχετικά με τις προβλέψεις των επιχειρήσεων για τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων του 2025, μία στις τρεις (32%) θεωρεί πως θα διαμορφωθούν σε μέτρια επίπεδα, το 28% αναμένει βελτίωση, ενώ το 26% δεν συμμετέχει στις εκπτώσεις (τρόφιμα)
- προβληματισμό προκαλεί το γεγονός πως το ποσοστό των επιχειρήσεων με δυνατότητα απομακρυσμένων πωλήσεων παραμένει στα περυσινά επίπεδα (52%)
«Το επιστημονικό επιτελείο της ΕΣΕΕ αποτύπωσε αυτό που τελικά όλοι βλέπαμε στην αγορά: αυξημένη επισκεψιμότητα με λιγότερες όμως «σακούλες» στους δρόμους, ειδικά το διάστημα που προηγήθηκε της καταβολής του δώρου του ιδιωτικού τομέα» δήλωσε σχετικά ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Σταύρος Καφούνης.
ΙΟΒΕ: Μεγάλα τα οφέλη για νοικοκυριά και οικονομία από την εφαρμογή κινήτρων για ηλιακούς θερμοσίφωνες
Ειδήσεις σήμερα
Αστυνομικοί προστάτευαν «προστάτες» οίκων ανοχής – Ποιος ο ρόλος της αστυνομικού