Μέσω της εφαρμογής της, που «μετρά» σήμερα περισσότερους από 600.000 χρήστες παγκοσμίως, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν την ακριβή τοποθεσία, την ώρα και την ημέρα παραλαβής της τσάντας πλυσίματος. Ενας οδηγός θα αναλαμβάνει την παραλαβή τους και την επιστροφή τους μέσα σε 48 ώρες, αφού προηγουμένως έχουν καθαριστεί και σιδερωθεί.
Η επίμαχη υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί με μηνιαία συνδρομή (36 ευρώ και 44 ευρώ για τέσσερις τσάντες πλυσίματος μικρές και κανονικές + 1,50 ευρώ για σιδέρωμα) ή χωρίς, διαμορφώνοντας το κόστος στα 11,25 ευρώ, 13,75 και δύο ευρώ αντίστοιχα.
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα απογειώνεται: Τα υδροπλάνα επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια!
«Ο μέσος χρήστης του Jeff είναι 27 έως 45 ετών, διαθέτει Netflix, Spotify, Uber και E-food, διαβάζει συχνά πληροφορίες στο διαδίκτυο, χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα (Instagram, Facebook και Twitter), παραγγέλνει συχνά στο σπίτι και είναι έξυπνος, αλλά αρκετά τεμπέλης», σημειώνουν οι επικεφαλής της startup, τονίζοντας πως η τρέχουσα αγορά υπηρεσιών καθαριστηρίου στη χώρα μας εκτιμάται στα 540 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία δίνει στους Ελληνες επιχειρηματίες τη δυνατότητα του franchise, μίας επένδυσης, που μπορούν να ανακτήσουν μέσα σε 18 μήνες. «Τα κέρδη ανέρχονται σε 3.365 ευρώ μετά από 12 μήνες», εξηγεί ο CEO και συνιδρυτής της Jeff Eloi Gómez και προσθέτει: «Τα καταστήματα θα λάβουν δυνατή υποστήριξη στο κομμάτι του marketing, αλλά και στα logistics, με μηδενικό κόστος για τον πρώτο χρόνο». Αξίζει να επισημανθεί πως, σύμφωνα με τους επικεφαλής της startup, τα καταστήματα Mr. Jeff συνήθως ανοίγουν 30 ημέρες μετά την υπογραφή της συμφωνίας, δεν απαιτούνται βιομηχανικά μηχανήματα και το νεκρό σημείο (break-even point) επιτυγχάνεται στον πέμπτο μήνα.
H Jeff ιδρύθηκε το 2015 από τρεις 20χρονους Ισπανούς και έκτοτε έχει λάβει κεφάλαια από μεγάλους επιχειρηματίες, όπως ο διευθύνων σύμβουλος της Airbnb Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, Jeroen Merchiers.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου