Ελεύθερος Τύπος
MEDIA

Πώληση εφημερίδων και περιοδικών στα σούπερ μάρκετ

ΙΩΑΝΝΑ ΦΕΝΤΟΥΡΗ

Σημαντική ενίσχυση για τις εφημερίδες σημαίνει η παρέμβαση του Αδωνη Γεωργιάδη για πώληση εφημερίδων και περιοδικών στα σούπερ μάρκετ.

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων υποχρεώνει -με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου- τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ να πωλούν εφημερίδες στα καταστήματά τους. Κι αυτό, διότι η ενημέρωση των πολιτών παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάσχεση της διασποράς του κορονοϊού.

Καθότι έχουν περιορισθεί οι μετακινήσεις των πολιτών και τα σημεία πώλησης εφημερίδων λόγω αναστολής λειτουργίας καταστημάτων, η μη διάθεσή τους από τα σούπερ μάρκετ -που συμπεριλαμβάνονται στις ελάχιστες επιχειρήσεις οι οποίες παραμένουν σε πλήρη λειτουργία- ισοδυναμεί με περιορισμό της πρόσβασης των πολιτών στην ενημέρωση.

Το δε πρακτορείο διανομής Τύπου ΑΡΓΟΣ Α.Ε., με την παρέμβαση της κυβέρνησης μέσω των συναρμόδιων υπουργείων, επικοινώνησε με τους ιδιοκτήτες των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ, θέτοντάς τους το αίτημα της τοποθέτησης Τύπου στα καταστήματά τους. Ταυτόχρονα, τους ενημέρωσε ως προς την άμεση δυνατότητα της εταιρίας να υλοποιήσει την προμήθεια Τύπου σε σούπερ μάρκετ σε όλη την επικράτεια.

Σε ανακοίνωσή της η ΑΡΓΟΣ Α.Ε. επισημαίνει: «Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι ιδιοκτήτες αλυσίδων σούπερ μάρκετ με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης θα ανταποκριθούν άμεσα και αυτοβούλως στο αίτημά μας, συμβάλλοντας στη διασφάλιση του αγαθού της ενημέρωσης στις σημερινές κρίσιμες συνθήκες, όπως και στη διατήρηση της βιωσιμότητας του κλάδου του Τύπου, στον οποίο απασχολούνται συνολικά περισσότεροι από 8.000 εργαζόμενοι».

Η υποχρέωση των σούπερ μάρκετ να πωλούν εφημερίδες ήταν μέσα στη δέσμη προτάσεων που απηύθυνε και η Ενωση Εκδοτών (ΕΙΗΕΑ) τόσο προς τα μέλη της όσο και προς την κυβέρνηση.

Από την πλευρά τους, εκπρόσωποι των μεγάλων αλυσίδων σουπερ μάρκετ μιλώντας στον «Ε.Τ.» υποστηρίζουν πως θα συμμορφωθούν, παρά τα προβλήματα που τους δημιουργεί η συγκεκριμένη «εντολή» της κυβέρνησης. Σε μεγάλο βαθμό οι ενστάσεις τους σχετίζονται με το μικρό περιθώριο κέρδους που μπορούν να έχουν από αυτήν την ενέργεια.

Αλλωστε και πριν από 16-17 χρόνια που τους είχε προταθεί να πωλούν εφημερίδες στα καταστήματά τους το είχαν απορρίψει. Στην παρούσα συγκυρία, οι εργαζόμενοι δεν επαρκούν, κατά τα λεγόμενά τους, για να επωμιστούν και αυτήν την αρμοδιότητα, αναφέροντας παράλληλα πως υπάρχει η εναλλακτική της ενημέρωσης μέσα από την τηλεόραση και το Διαδίκτυο.

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

Προτεινόμενα για εσάς

Τρομακτικό: Δείτε τι συμβαίνει όταν ένας φορέας κορωνοϊού βήξει μέσα σε σούπερ μάρκετ

Ανδρέας Ντίνης

Ψώνια στο σούπερ μάρκετ την εποχή του κορωνοϊού – Τα προϊόντα που έγιναν ανάρπαστα

Tinad

Κορωνοϊός – Εορταστικό ωράριο: Πώς θα λειτουργήσουν τα σούπερ μάρκετ ενόψει Πάσχα

Ανδρέας Ντίνης

Κορωνοϊός και σούπερ μάρκετ: Τα 8 πράγματα που πρέπει να κάνετε [βίντεο]

Tinad

Κορωνοϊός: Πρέπει να καθαρίζουμε τα προϊόντα του σούπερ μάρκετ;

Ανδρέας Ντίνης

Κορωνοϊός-Σούπερ μάρκετ: Τι πρέπει να προσέχετε όταν παραλαμβάνετε ψώνια στο σπίτι

Ανδρέας Ντίνης

Έτσι θα απολυμάνεις τα ψώνια σου από το σούπερ μάρκετ – Δείτε το βίντεο με τις οδηγίες

Ανδρέας Ντίνης

Προσλήψεις 35.000 εργαζομένων από την μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Βρετανίας

Κώστας Σκαναβής

Ανάπτυξη πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ εν μέσω της πανδημίας

Κώστας Σκαναβής