Οι σκηνές αυτές επαναλαμβάνονται καθημερινά, καθώς υπάρχουν διαδικασίες που δεν έχουν ψηφιοποιηθεί, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις από πολίτες, δικηγόρους και συμβολαιογράφους, ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι έχουν κάνει την εμφάνισή τους και «διεκπεραιωτές», που αναλαμβάνουν έναντι αμοιβής να ολοκληρώσουν τη διαδικασία.
Βεβαίως, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αντέδρασε για το θέμα και ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται μία νέα πλατφόρμα, η οποία θα δίνει αριθμό προτεραιότητας ψηφιακά και ο πολίτης θα μπορεί να την παρακολουθήσει από το κινητό του τηλέφωνο, χωρίς να απαιτείται αναμονή στην ουρά. Επίσης, ανέφερε ότι οι πολίτες, έχουν τη δυνατότητα, από τις 25 Ιουλίου, να υποβάλουν οι ίδιοι, ψηφιακά, τα συμβόλαια μέσω του ktimatologio.gr.
Είναι σαφές, κατ’ αρχάς, ότι θα πρέπει να υπάρξει συνεργασία με τους συμβολαιογράφους και τους δικηγορικούς συλλόγους. Το υπουργείο θα δημιουργήσει μία σχετική πλατφόρμα, αλλά το ζήτημα θα πρέπει να θεωρηθεί συνολικά σε στρατηγική βάση, ώστε όλες οι διαδικασίες να προχωρήσουν ψηφιακά, γιατί υπάρχουν ακόμα πολλοί θύλακες ταλαιπωρίας για τους πολίτες, που δεν γίνεται να σχηματίζουν ουρές αξημέρωτα για να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους.
Η γραφειοκρατία εξακολουθεί ακόμα να υπάρχει και το πρόβλημα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί δομικά στη ρίζα του, ώστε να μη χρειάζεται οι πολίτες να ταλαιπωρούνται για πράγματα που θα έπρεπε το κράτος να έχει μεριμνήσει να γίνονται ψηφιακά. Οχι μόνο σε ό,τι αφορά το Κτηματολόγιο, αλλά και σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.