Για περίπου 15 ημέρες, η Μαριάντα βρέθηκε στην Τουρκία και συμμετείχε σε παρτίδες σκακιού με συνομήλικους αντιπάλους της από πολλές χώρες. Το επίπεδο ήταν ιδιαίτερα υψηλό, καθώς πολλές χώρες του εξωτερικού επενδύουν σε μαθήματα στρατηγικής και καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων. Η Μαριάντα κατάφερε να νικήσει τον ανταγωνισμό και να ξεχωρίσει φτάνοντας στην κορυφή.
Η μικρή μαθήτρια Δημοτικού μόνο θετικά πράγματα έχει να θυμάται από το ταξίδι της στην Αττάλεια. Οπως μας μεταφέρει η μητέρα της, συμμετείχε για πολλές ημέρες σε παρτίδες που απαιτούσαν πολλές ώρες. Μπορεί να δυσκολεύτηκε, να πέρασε πολλές ώρες αντιμετωπίζοντας συνομήλικους αντιπάλους, όμως τα κατάφερε να πάρει το πρώτο βραβείο. Η εμπειρία του διαγωνισμού και το ταξίδι ήταν γι’ αυτήν σαν διακοπές, καθώς βρέθηκε και έκανε παρέα με άλλα παιδιά της ελληνικής αποστολής. Και γι’ αυτό το λόγο πέρασε καταπληκτικά, όπως αναφέρει.
Η κ. Αναστασία Τσαγκαράκη, μητέρα της 9χρονης Μαριάντας, έχει σταθεί αρωγός στην προσπάθεια της κόρης της.
«Παρατήρησα ότι την ενδιέφερε παρά πολύ το σκάκι. Εγώ δεν ήξερα να παίζω, αλλά όπως βοηθάω τα παιδιά μου με τα μαθήματά τους, τα βοηθάω και στο σκάκι. Εγώ δεν ήξερα το παιχνίδι, όμως το έμαθα παρακολουθώντας τις προπονήσεις τους», αναφέρει στον «Ε.Τ.».
Και η μητέρα της 9χρονης Μαριάντας συμπληρώνει: «Εχω δει ότι τα παιδιά αφομοιώνουν τις γνώσεις πολύ πιο γρήγορα και πολύ πιο εύκολα. Θα τους πεις κάτι, θα τους το εξηγήσεις και θα το συγκρατήσουν αμέσως. Και αυτό αφορά όλα τα μαθήματα, όπως τα Μαθηματικά και η Ελληνική Γλώσσα. Η κατανόηση, αλλά και η μνήμη τους είναι πολύ πιο ενισχυμένες χάρη σε αυτές τις δραστηριότητες. Αλλωστε τα μαθήματα σκακιού που κάνουν τα παιδιά μαζί με τους προπονητές τους είναι σε τόσο υψηλό επίπεδο που τα μαθήματα του σχολείου τούς φαίνονται πολύ εύκολα».
Καφετζού στα Μέγαρα: Πώς έφαγαν από ηλικιωμένο 850.000 ευρώ - «Βρέθηκα μπλεγμένος για ένα οικόπεδο»
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΓΙΩΤΑΚΗΣ, ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ «ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ»
«Το σκάκι έχει προστεθεί στο πρόγραμμα μαθημάτων»
Ο διευθυντής του σχολείου, Γιώργος Καργιωτάκης, ο οποίος είναι μεταξύ των συγγραφέων σχολικών εγχειριδίων για τα Μαθηματικά του Δημοτικού, θεωρεί πολύ σημαντική την ένταξη παιχνιδιών στο ωρολόγιο σχολικό πρόγραμμα. Σε αυτό το πλαίσιο, το σκάκι, όπως και άλλα παιχνίδια που τροφοδοτούν τη συναισθηματική ενσυναίσθηση, είναι ενταγμένο στο σχολικό πρόγραμμα του σχολείου. Τα παιδιά από την Α’ Δημοτικού ξεκινούν να μαθαίνουν σκάκι, με τον κ. Καργιωτάκη να θεωρεί ότι είναι η κατάλληλη ηλικία για να ξεκινήσει ένα παιδί. «Εχουμε διευρυμένο πρόγραμμα, στο οποίο έχουμε εντάξει δραστηριότητες και το σκάκι έχει προστεθεί ως υποχρεωτικό μάθημα για τους μαθητές μας. Τα παιδιά διασκεδάζουν και δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για το παιχνίδι. Παραμένει το ενδιαφέρον τους ζωντανό καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθήματος», αναφέρει στον «Ε.Τ.».
Εκτός από την ευχαρίστηση, σκοπός του κ. Καργιωτακη μέσω αυτών των συμπληρωματικών μεθόδων διδασκαλίας είναι η καλλιέργεια της αυτοπεποίθησης και της διεκδίκησης, χαρακτηριστικά που, όπως υποστηρίζει, «διαμορφώνουν την προσωπικότητα των μαθητών και δεν τα παρατάνε με την πρώτη δυσκολία». «Είναι πολύ σημαντικό για ένα παιδί την ώρα που κάνει κάτι που το ευχαριστεί να μαθαίνει παράλληλα, να αντιμετωπίζει δυσκολίες και να τα βγάζει πέρα», σημειώνει. Με αυτόν τον τρόπο, όπως συμπληρώνει ο ίδιος, καταφέρνει ο μαθητής να διεκδικήσει και τη μάθηση μέσα στο σχολείο, χωρίς να απογοητεύεται και να τα παρατάει.
Τραγωδία στην Καρδίτσα: Αυτή είναι η αιτία θανάτου του 20χρονου ποδοσφαιριστή
Το αχτύπητο δίδυμο Αρτεμίου-Παππά – Τα ταξίδια στη Βενεζουέλα, η Κύπρος και ο Καλογρίτσας