Αντίστοιχα, στο Λύκειο οι μαθητές θα αξιολογηθούν από τη συμμετοχή στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία, καθώς και τις επιδόσεις τους στις δοκιμασίες και τις εργασίες που εκτελούν στο σπίτι. Ακόμα και στην περίπτωση που δεν καλύπτεται κάποιο από τα παραπάνω στοιχεία, ο καθηγητής μπορεί να προχωρήσει στη βαθμολόγηση του μαθητή από τα υπόλοιπα.
Αναφορικά με τα διαγωνίσματα, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να στραφούν σε αρχεία που είναι αναρτημένα στο Διαδίκτυο και τα οποία διαθέτουν εργασίες αλλά και ασκήσεις, από τις οποίες μπορούν να εξετάσουν τις επιδόσεις των μαθητών. Οι γραπτές δοκιμασίες αφορούν θέματα αυτόματης βαθμολόγησης, ή ανάπτυξης κειμένου ή συνδυασμό αυτών των δύο, ενώ προτείνονται διαγωνίσματα με τη μορφή πολλαπλής επιλογής, σωστού/λάθους, αντιστοίχισης και συμπλήρωσης κενών.
Πρόσθετα εργαλεία που συμβάλλουν στον περιορισμό της δυνατότητας συνεργασίας ή αντιγραφής είναι μέσω των ρυθμίσεων των ασκήσεων η εμφάνιση μιας ερώτησης ανά σελίδα που εμφανίζεται στην οθόνη του μαθητή, χρονικός περιορισμός εξέτασης, ανάθεση διαφορετικών ασκήσεων ανά υποομάδες μαθητών της τάξης, ενεργοποίηση τυχαίων ερωτήσεων από έναν ευρύτερο σύνολο ερωτήσεων που έχει ετοιμάσει ο εκπαιδευτικός.
Κορωνοϊός: Δύσκολη εξίσωση το άνοιγμα του λιανεμπορίου – Ανησυχία για 8 περιοχές
Μαφιόζικη επίθεση στα Βριλήσσια: Συμβόλαιο θανάτου με… υπογραφή Greek Μafia
«Ποιον κοροϊδεύει ο Τσίπρας για τη βίλα των 500 ευρώ στο Σούνιο;»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr