Ο κ. Σπίρτζης είχε διατάξει διαχειριστικό έλεγχο στον ΟΑΣΘ για τα έτη 2010 – 2015. Και η πρώτη ελεγχόμενη χρονιά ήταν -όπως αναφέρουν οι πληροφορίες- άψογη και χωρίς κανένα «σκοτεινό» σημείο για τον ΟΑΣΘ. Τους προηγούμενους μήνες ο υπουργός και το «περιβάλλον» του είχαν αρχίσει να διαρρέουν ότι στον ΟΑΣΘ γίνονται «σημεία και τέρατα», το οποία υποτίθεται πως αποκαλύπτονταν μέσα από τον Διαχειριστικό Ελεγχο.
Τα παράπονα της διοίκησης του ΟΑΣΘ είναι πολλά από τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος -όπως λένε- δεν αντιλαμβάνεται ότι το κράτος έχει συνέχεια. «Η συμφωνία Ελληνικού Δημοσίου – ΟΑΣΘ έχει περάσει από την Ελληνική Βουλή. Και μάλιστα με νόμο που ψηφίστηκε το 2008 η συγκεκριμένη συμφωνία έχει παραταθεί μέχρι και δύο χρόνια μετά την πλήρη ανάπτυξη και λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη.
Αν στον κ. Σπίρτζη δεν αρέσει η συμφωνία, τότε να μας καλέσει να συζητήσουμε μία καινούργια. Ωστόσο, μέχρι να υπογράψουμε νέα, θα πρέπει να τηρεί την προηγούμενη συμφωνία», είπε στον «Ε.Τ.» ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Χρήστος Στεφανίδης. Μάλιστα, καυτηρίασε το γεγονός πως η μόνη «προσωπική» επαφή που είχε με τον κ. Σπίρτζη ήταν πριν από τρεις μήνες στο… ραδιοφωνικό «αέρα» μιας κοινής συνέντευξής τους!
«Δεν έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις μόνο το Ελληνικό Δημόσιο. Εχει κι ο ΟΑΣΘ! Και είναι ξεκάθαρα στη συμφωνία. Για παράδειγμα, οποιαδήποτε διαφορά ανάμεσα στα δύο μέρη παραπέμπεται στο Διαιτητικό Δικαστήριο, όπου επικεφαλής είναι ο εκάστοτε πρόεδρος του Αρείου Πάγου. Μια τέτοια, ύψους 15,5 εκατ. ευρώ που διεκδικεί ο ΟΑΣΘ από το 2014, κουβεντιάστηκε στις 11 Μαΐου 2016 στο Διαιτητικό Δικαστήριο. Και αντί η απόφαση να βγει εντός διμήνου, όπως ορίζει ο νόμος, η πρόεδρος αποφάσισε ότι η απόφαση θα βγει τον… Δεκέμβριο, με τη δικαιολογία ότι είναι σε εξέλιξη ο Διαχειριστικός Ελεγχος. Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο;», αναρωτήθηκε ο κ. Στεφανίδης.
ΑΓΓ. ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ
Aπό την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου