ΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ; ***1/2
(WHAT DO WE SEE WHEN WE LOOK AT THE SKY?)
ΓΕΩΡΓΙΑ, 2021
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΑΛΕΞΑΝΤΡ ΚΟΜΠΕΡΙΤΖΕ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΓΚΙΟΡΓΚΙ ΜΠΟΚΟΡΟΣΒΙΛΙ, ΒΑΚΤΑΝΓΚ ΠΑΝΤΣΟΥΛΙΤΖΕ
Την ιστορία ενός έρωτα που είναι αδύνατο να μην ευοδωθεί, ακόμη κι αν τα στοιχειά της νύχτας βάλουν τα δυνατά τους για να τον αποτρέψουν, αφηγείται στην πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του ο Γεωργιανός Αλεξάντρ Κομπερίτζε. Δυο νέοι άνθρωποι στο Κουταΐσι της Γεωργίας πέφτουν τυχαία ο ένας πάνω στον άλλο στο δρόμο, κεραυνοβολούνται και δίνουν ραντεβού για την επομένη. Ομως, τη νύχτα οι μορφές τους αλλάζουν. Το πρωί θα ξυπνήσουν και θα είναι κάποιοι άλλοι. Θα καταφέρουν να αναγνωρίσουν ο ένας τον άλλο στο ραντεβού τους; Και τι ρόλο θα παίξουν σε αυτό τα στέκια των κατοίκων της πόλης για να δουν το Μουντιάλ και ένας σκηνοθέτης που παίρνει συνεντεύξεις από ζευγάρια στο δρόμο;
Μπορεί το «Τι βλέπουμε όταν κοιτάμε τον ουρανό;» να ήθελε λίγη παραπάνω αποφασιστικότητα στο ψαλίδι στο μοντάζ. Μπορεί κάποιες σκηνές φαινομενικά να μην εξυπηρετούν ιδιαίτερα την πλοκή, μπορεί οι ρυθμοί της αφήγησης να γίνονται μέχρι και υπνωτικοί κάποιες στιγμές. Ομως, όταν βλέπεις ακόμα και τις πιο «ασύνδετες» σκηνές να είναι γυρισμένες με χάρη, ποίηση και διακριτικό χιούμορ, δεν μπορείς να μη συμφωνήσεις ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν αυθεντικό «παραμυθά» που τα πόδια του πατούν γερά στη γη, αλλά το βλέμμα του είναι πάντα υψωμένο προς τον ουρανό.
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ **
«Η Γη της ελιάς - spoiler»: Νέα απόπειρα δολοφονίας στην Μάνη - Ποιο θα είναι το θύμα;
(NOWHERE SPECIAL)
ΑΓΓΛΙΑ, 2020
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΠΑΖΟΛΙΝΙ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΤΖΕΪΜΣ ΝΟΡΤΟΝ, ΝΤΑΝΙΕΛ ΛΑΜΟΝΤ
Ο Τζον καθαρίζει τζάμια για τον επιούσιο και παράλληλα μεγαλώνει τον μικρό γιο του μόνος καθώς η μητέρα του παιδιού έχει πεθάνει. Οταν μαθαίνει ότι έχει καρκίνο και δεν του μένουν παρά λίγοι μήνες ζωής, προσπαθεί να βρει μια οικογένεια που θα υιοθετήσει το γιο του, αλλά η αναζήτηση όλο κάπου σκοντάφτει.
Ρεαλιστικό δράμα στο δρόμο που χάραξε ο Κεν Λόουτς και οι αδελφοί Νταρντέν, χωρίς όμως τον έντονο κοινωνικοπολιτικό σχολιασμό που υπογράφει ο πρώτος με τον εξαίρετο τρόπο του. Στο περιορισμένων πόρων πλαίσιο της εργατικής τάξης συμβαίνουν αυτά που βλέπουμε, αλλά λίγες είναι οι αιχμές κατά του καταπιεστικού συστήματος και ο καταγγελτικός λόγος σχεδόν απουσιάζει. Βέβαια, η στόχευση της ταινίας είναι στο συναίσθημα και όχι στη λογική του θεατή, και σε αυτό το επίπεδο το θλιμμένο βλέμμα του μικρού και η όψη του πατέρα του που χάνει μέρα με τη μέρα τη μάχη με την επάρατη νόσο επιστρατεύονται σε πρώτο πλάνο.
ΡΑΪΝΕΡ ΒΕΡΝΕΡ ΦΑΣΜΠΙΝΤΕΡ **
(ENFANT TERRIBLE)
ΓΕΡΜΑΝΙΑ, 2020
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:ΟΣΚΑΡ ΡΕΛΕΡ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΟΛΙΒΕΡ ΜΑΣΟΥΤΣΙ, ΧΑΡΙ ΠΡΙΝΖ
Από τη δημιουργία της πρώτης του ταινίας και τα γιουχαΐσματα στο Φεστιβάλ Βερολίνου μέχρι και το άδοξο τέλος του από τις καταχρήσεις, η ταινία του Οσκαρ Ρέλερ επιχειρεί να ακολουθήσει την ταραχώδη πορεία της ζωής και του έργου του Γερμανού σκηνοθέτη με όρους μυθοπλασίας. Αυτό του δίνει τη δυνατότητα να αναπαραστήσει σκηνές της ζωής του που θα ήταν αδύνατο να μεταφερθούν σε ένα ντοκιμαντέρ και να εισχωρήσει βαθιά στην καθημερινότητα και την ψυχοσύνθεση του ανθρώπου που μάζευε πρωταγωνιστές από τα χαμάμ και τα ημιφωτισμένα γκέι μπαρ όπου σύχναζε και που η υπερβολή του τον έκανε δέσμιο των καταχρήσεών του. Ομως, η προσπάθεια έχει μια προχειρότητα που είναι αδύνατο να κρυφτεί, ενώ συχνά οι ερμηνείες αγκαλιάζουν την υπερβολή, φτάνοντας στα όρια του γραφικού.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
Πράκτορες 355 **. Του Σάιμον Κίνγκμπεργκ, με τις Τζέσικα Τσαστέιν, Πενέλοπε Κρουζ
Τρεις πράκτορες από διαφορετικές χώρες και μία ψυχίατρος ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ανακτήσουν έναν πανίσχυρο σκληρό δίσκο που σε λάθος χέρια μπορεί να σημάνει την οριστική επικράτηση της τρομοκρατίας στον κόσμο. Η αναζήτησή τους είναι πανηπειρωτική. Τίποτα που δεν έχουμε ξαναδεί σε action κατασκοπικές ταινίες, όπου οι ήρωες χρησιμοποιούν εξελιγμένα software παρακολούθησης, παίζουν στα δάχτυλα όπλα κάθε είδους και συχνά καλούνται να εξουδετερώσουν εμπόδια με τα γυμνά τους χέρια. Η διαφορά είναι ότι εδώ έχουμε γυναίκες που κάνουν τη βρομοδουλειά.
Scream. Των Ματ Μπετινέλι-Ολπιν και Τάιλερ Ζιλέτ, με τους Μελίσα Μπαρέρα, Κάιλ Γκάλνερ
Είκοσι πέντε χρόνια μετά τους αλλεπάλληλους βάναυσους φόνους που σόκαραν το φιλήσυχο Γούντσμπορο, ένας καινούργιος δολοφόνος βάζει ξανά τη μάσκα Ghostface και αρχίζει να ακολουθεί μια παρέα εφήβων, για να επαναφέρει μυστικά από το θανατηφόρο παρελθόν της πόλης.
Σχέδιο διάσωσης. Κινούμενα σχέδια των Ντέιβιντ Σίλβερμαν, Ρέιμοντ Σ. Πέρσι
Δύο flummels, η Οπ και ο Εντ, ταξιδεύουν μέσα στο χρόνο και καταφθάνουν από τα νησιά Γκαλαπάγκος και το μακρινό 1835 στη σύγχρονη Σαγκάη. Βρισκόμενοι μέσα στην πόλη και αδυνατώντας να προσαρμοστούν στις τρομακτικές αλλαγές, ανακαλύπτουν ότι το είδος στο οποίο ανήκουν έχει πλέον εκλείψει.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Survivor: Το χαμένο μαγιό του Γιώργου Χρανιώτη βρέθηκε μετά από 4 χρόνια στα χέρια της Σοφιάννας
- Σασμός: Ανατροπή και αλλαγή σχεδίων στον ALPHA παρά την τηλεθέαση
- Survivor: Ξεκατίνιασμα χωρίς προηγούμενο – Ο Κατσαούνης μιλά για στημένο αγώνα και το Twitter κάνει πάρτι
- Super Κατερίνα: Η αναφορά της Καινούργιου στην εγκυμοσύνη της στον αέρα
- Μέγκαν Φοξ: Αρραβωνιάστηκε με τον Μασίν Γκαν Κέλι – Ήπιαν ο ένας το αίμα του άλλου
- Εξελίξεις με την υγεία της Σταματίνας Τσιμτσιλή – «Επιδεινώθηκε μέσα στο βράδυ…»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr