ΠΙΝΟΚΙΟ *** (PINOCCHIO)
ΙΤΑΛΙΑ, 2020
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΜΑΤΕΟ ΓΚΑΡΟΝΕ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΡΟΜΠΕΡΤΟ ΜΠΕΝΙΝΙ, ΜΑΣΙΜΟ ΚΕΤΣΕΡΙΝΙ
Ο ξυλουργός Τζεπέτο έχει ξεμείνει από δουλειά και περνάει δύσκολες στιγμές μέχρι που βρίσκει ένα «μαγικό» κομμάτι ξύλου και φτιάχνει ένα αγόρι, τον Πινόκιο, τον οποίο αντιμετωπίζει σαν γιο του. Ο Πινόκιο αργότερα φεύγει από το σπίτι αλλά η περιπέτεια που θα βιώσει θα τον φέρει μπροστά σε πολλούς κινδύνους. Παρά την εντυπωσιακή δουλειά στα σκηνικά, τα κοστούμια, την αναπαράσταση εποχής, την εκμετάλλευση χώρων, αυτός ο «Πινόκιο» χάνει την πνοή του όταν ο Μπενίνι μένει στην άκρη για το δεύτερο μέρος της αφήγησης και δίνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στον ομώνυμο ήρωα. Ο Ιταλός πρωταγωνιστής είναι εκείνος που με ένα… μαγικό τρόπο μεταμορφώνει τις σκηνές του και δίνει μεγάλο ενδιαφέρον στο ξεκίνημα της ταινίας και πολλές υποσχέσεις για τη συνέχεια. Αυτή όμως μοιάζει να «ξεφουσκώνει» πολύ γρήγορα με φανερή έλλειψη καλών ιδεών.
ΜΗ ΜΕ ΛΕΣ ΚΥΡΙΟ ** (SIR)
ΙΝΔΙΑ, 2018
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΡΟΧΕΝΑ ΓΚΕΡΑ
Grand Hotel spoiler: Η Ελένη παλεύει για τη ζωή και το μωρό της - Της το κλέβουν μέσα από τα χέρια
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΤΙΛΟΤΑΜΑ ΣΟΜΕ, ΒΙΒΕΚ ΓΚΟΜΕΡ
Η 20χρονη και ήδη χήρα, Ράτνα, είναι οικιακή βοηθός στο πολυτελές σπίτι του Ασουίν, ο οποίος μόλις ακύρωσε το γάμο του με μια γυναίκα που έτσι κι αλλιώς δεν αγαπούσε. Οι δύο νέοι θα έρθουν σταδιακά πιο κοντά παρά το χάσμα ανάμεσά τους. Τυπική, δυτικότροπη, ρομαντική κομεντί χωρίς σπίθα, χωρίς κάτι καινούργιο να προτείνει.
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΟΠΩΝ (WASP NETWORK)
ΓΑΛΛΙΑ, 2019
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: ΟΛΙΒΙΕ ΑΣΑΓΙΑΣ
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: ΠΕΝΕΛΟΠΕ ΚΡΟΥΖ, ΓΚΑΕΛ ΓΚΑΡΣΙΑ ΜΠΕΡΝΑΛ
Σα τέλη της δεκαετίας του ’80, επαναστατικές ομάδες με βάση τη Φλόριντα επιδίδονται σε βομβιστικές επιθέσεις στην Κούβα κατά του καθεστώτος του Φιντέλ Κάστρο. Ως αντίποινα, η κουβανική κυβέρνηση εξαπολύει μια ελίτ ομάδα κατασκόπων, ώστε να διαλύσουν τους τρομοκράτες εκ των έσω. Πέντε από αυτούς τους κατασκόπους καταλήγουν στα χέρια της αμερικανικής κυβέρνησης, με κατηγορίες που επισύρουν τη θανατική ποινή.
ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
Το σκοτεινό αντικείμενο του πόθου (1977) ***. Του Λουίς Μπουνιουέλ, με τους Φερνάντο Ρέι, Καρόλ Μπουκέ
Λίγο πριν αναχωρήσει το τρένο από τη Μαδρίτη για το Παρίσι, ένας καλοβαλμένος μεσήλικας επιβάτης ρίχνει έναν κουβά νερό σε μια νεαρή που τον παρακαλά από την πλατφόρμα να μην φύγει. Επιστρέφοντας οι συνεπιβάτες του ζητούν να τους αφηγηθεί την ιστορία που τον οδήγησε σε αυτή την πράξη. Κι εκείνος τους αποκαλύπτει ότι αυτή η γυναίκα ήταν το αντικείμενο του πόθου του, που παρά τη μεγάλη προσπάθειά του ποτέ δεν κατάφερε να κάνει δική του. Ο Μπουνιουέλ διακωμωδεί, διακριτικά, το ερωτικό πάθος που σχεδόν πάντα οδηγεί τους ανθρώπους να κάνουν απερίσκεπτες πράξεις, που ακόμα και οι ίδιοι δεν αναγνωρίζουν βλέποντας τον εαυτό τους από απόσταση. Υποψήφιο για Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας.
Για όλα φταίει το γκαζόν (1995) **. Της Ζοσιάν Μπαλασκό, με τις Ζοσιάν Μπαλασκό, Βικτόρια Αμπρίλ
Η Λολί μεγαλώνει τους δύο γιους της και περιμένει το σύζυγό της να γυρίσει από τις δουλειές του τα βράδια για λίγες στιγμές τρυφερότητας. Ομως αυτός την απατά συστηματικά και όταν γυρνάει το μόνο που θέλει είναι να πέσει για ύπνο. Ξαφνικά εμφανίζεται στο προσκήνιο η ομοφυλόφιλη Μαριζό, η οποία έλκεται από τη Λολί και την κερδίζει. Η συγκατοίκηση των τριών θα είναι γεμάτη παρατράγουδα. Ισως την εποχή που πρωτοπροβλήθηκε να σας γοήτευσε, αλλά στις μέρες μας θεωρείται ξεπερασμένη. Οχι ότι βλέπουμε καλύτερες κομεντί στις μέρες μας, αλλά αυτή εδώ μοιάζει πια παρωχημένη.
Μάντεψε ποιος ήρθε για τα γενέθλιά σου **. Του Σεντρίκ Καν, με τις Κατρίν Ντενέβ, Εμανουέλ Μπερκό
Μια οικογένεια συγκεντρώνεται στο εξοχικό σπίτι για τα 70ά γενέθλια της μητέρας. Ακόμα και η μικρότερη αδελφή, η οποία είχε εξαφανιστεί εδώ και χρόνια αφήνοντας στη μητέρα της την έφηβη κόρη της. Η επιστροφή της θα είναι επεισοδιακή. Τραβηγμένη στα άκρα καταγραφή της επανασύνδεσης μιας οικογένειας, που, ως συνήθως για γαλλική παραγωγή, είναι πιο φλύαρη από ό,τι χρειάζεται.
Bloodshot. Του Ντέιβ Γουίλσον, με τους Βιν Ντίζελ, Αϊζα Γκονζάλες
Ο Ρέι Γκάρισον, στρατιώτης που πρόσφατα σκοτώθηκε σε μια μάχη, έρχεται πίσω στη ζωή ως ο υπεράνθρωπος Bloodshot. Με τη νανοτεχνολογία να ρέει στις φλέβες του, είναι μια ασταμάτητη δυναμική μηχανή που επουλώνει αμέσως τις πληγές του. Ομως, ελέγχοντας το σώμα του, η RST παράλληλα εξουσιάζει και το μυαλό του. Τώρα, ο Ρέι αδυνατεί να ξεχωρίσει τι είναι αληθινό και τι όχι.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου