Ερωτηθείς για τις δρομολογούμενες τροποποιήσεις, ο κ. Σταϊκούρας υποστήριξε ότι «το σύστημα των τελών κυκλοφορίας χρήζει βελτιώσεων. Πρέπει να ενσωµατωθούν οι απαιτήσεις της νέας ευρωπαϊκής νοµοθεσίας αναφορικά µε τους εκποµπές ρύπων, ενώ πρέπει να γίνει και δικαιότερο για τους κατόχους αυτοκινήτων, λαµβάνοντας υπόψη διάφορα κριτήρια».
Ο υπουργός Οικονομικών επισήμανε ότι «κάθε αλλαγή θα κινείται προς την κατεύθυνση δικαιότερης κατανοµής της επιβάρυνσης στους κατόχους αυτοκινήτων αλλά και του στόχου ανανέωσης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στη χώρα µας. Επιδιώκουµε οι αποφάσεις µας να είναι αποτέλεσµα σωστής αξιολόγησης της υφιστάµενης κατάστασης αλλά και ορθής εκτίµησης των επιπτώσεων των όποιων αλλαγών. Ως εκ τούτου, όταν είµαστε έτοιµοι θα προχωρήσουµε στις αποφάσεις µας» προσέθεσε ο Χρήστος Σταϊκούρας για τα τέλη κυκλοφορίας.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Φορολογικά κίνητρα για «καθαρά» αυτοκίνητα
Για το θέμα των τελών κυκλοφορίας είχε μιλήσει προ ημερών και ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος, προαναγγέλλοντας φορολογικά κίνητρα.
Ο κ. Βεσυρόπουλος είχε αναφέρει πως εξετάζεται ένα πλάνο για μειωμένα τέλη ταξινόμησης, μειωμένα τέλη κυκλοφορίας και μειωμένους φόρους χρήσης, για όσους αντικαταστήσουν τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα, ακόμη και τα εταιρικά.
Το μέτρο αυτό για την αγορά «καθαρών» αυτοκινήτων αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τη νέα χρονιά. Πρωταρχικός στόχος είναι η προστασία του περιβάλλοντος και ο προσανατολισμός σε καθαρά αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας και κυρίως ηλεκτροκίνητα, σημείωσε ο κ. Βεσυρόπουλος.
Τι τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσουμε φέτος
Προ ημερών άρχισαν να διαρρέονται σενάρια για επικείμενες αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας. Στη σεναριολογία έβαλε τέλος το υπουργείο Μεταφορών, με τον υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή να διαμηνύει ότι τα τέλη κυκλοφορίας για το 2020 θα παραμείνουν ίδια με την περσινή χρονιά.