Όταν το αντικρίσεις για πρώτη φορά, καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται για ένα ακόμη B-SUV, ούτε για ένα συνηθισμένο Mini. Προσέξτε τους τετραγωνισμένους προβολείς. Συμβολίζουν μία ιδιαίτερη σύλληψη, πάντα όμως συνδεδεμένη με το γονιδίωμα της αγγλο-γερμανικής μάρκας. Μετά, χαϊδέψτε νοερά τα μυώδη πλευρά με τα προστατευτικά φρύδια στους θόλους των τροχών και καταλήξτε στην ουρά, η οποία παραπέμπει στο Countryman. Μόνο που εκείνο έχει πάρει πολλά αναβολικά για Mini, φτάνοντας τα 4,44 μέτρα – μήκος που το κατατάσσει στην αμέσως μεγαλύτερη κατηγορία των C-SUV. Το Aceman των 4,08 μέτρων είναι πιο κοντά στο Cooper και μπορεί να αυτοπροσδιορίζεται, όπως κι εκείνο, ως αυτοκίνητο πόλης. Και είτε μας αρέσει είτε όχι, παίρνει στην γκάμα τη θέση του Clubman. Α, και είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό.
ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ ΟΘΟΝΗ
Το πακέτο John Cooper Works δεν σημαίνει μεγαλύτερη ιπποδύναμη όπως παλιά, αλλά είναι ένα επίπεδο εξοπλισμού με έμφαση στο στιλ. Τα άλογα είναι 218, όπως και στα άλλα δυνατά Aceman SE. Η καμπίνα δεν διεκδικεί πρωτεία στον τομέα των χώρων – όπως σε κανένα Mini εξάλλου. Οι εσωτερικές διαστάσεις είναι αντίστοιχες των πιο δημοφιλών B-SUV, με πρώτο το Jeep Avenger. Επί της ουσίας, το αυτοκίνητο δεν ενδείκνυται για μεγάλα ταξίδια με πέντε επιβάτες. Τέσσερις μπορούν να ταξιδέψουν, όμως οι δύο πίσω πρέπει να είναι μεσαίου αναστήματος, ειδάλλως ο χώρος για τα πόδια δεν αρκεί, όπως και ο χώρος των 203 λίτρων στις αποσκευές. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει frunk στο μπροστινό καπό, το καλώδιο φόρτισης αναγκαστικά μπαίνει πίσω. Τουλάχιστον το δάπεδο του χώρου ρυθμίζεται σε ύψος…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr