Η βασική πρόκληση του διαγωνισμού είναι ο ανταγωνισμός μεταξύ διάφορων ενεργειακών οχημάτων στο να διανύσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση με το ισοδύναμο μίας κιλοβατώρας ή ενός λίτρου καυσίμου της επιλογής τους. Οι ελληνικές ομάδες διαγωνίζονται στον συγκεκριμένο θεσμό για 15η συνεχή χρονιά και οι φετινές συμμετοχές είναι οι εξής:
Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου: Αυτή θα είναι η δέκατη συνεχόμενη συμμετοχή της στον Μαραθώνιο. Πέρυσι, διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το πρωτοποριακό ηλεκτροκίνητο όχημα «Πυρφόρος» και κατέλαβε την 25η θέση αγγίζοντας τα 225 χλμ./kWh.
Η ομάδα «TUC Eco Racing» από τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης: Φέτος, συμμετέχει για εντέκατη χρονιά στον Μαραθώνιο µε το εξελιγμένο όχημα πόλης «Εco Racer». Πέρυσι, διαγωνίστηκε στην κατηγορία Urban Concept (Hydrogen) και κατέκτησε την 4η θέση διανύοντας 138 χλμ./m3. Επιπλέον, η ομάδα απέσπασε το Βραβείο Ασφάλειας Οχήματος για τέταρτη φορά στην ιστορία της, καθώς η έμφαση στην ασφάλεια του οχήματος και του οδηγού, αλλά και η γενικότερη οργάνωση και λειτουργία της ομάδας στον τομέα αυτό, εντυπωσίασε του κριτές του διαγωνισμού για ακόμα μία φορά. Η ομάδα μοιράστηκε επίσης μερικούς από τους αισθητήρες υδρογόνου της με άλλες ομάδες των οποίων οι αισθητήρες ήταν ελαττωματικοί, αποδεικνύοντας έμπρακτα το πνεύμα συνεργασίας του Μαραθώνιου.
Η ομάδα «Ποσειδώνας» από τα Τμήματα Μηχανολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Αυτοματισμού, καθώς και από τα Τμήματα της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο.) του Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.:Θα είναι η έβδομη συμμετοχή της στον διαγωνισμό. Πέρυσι, διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το πρωτότυπο όχημα «Τριήρης» και κατέκτησε την 9η θέση διανύοντας 412 χλμ./kWh, βελτιώνοντας σημαντικά την απόδοσή της. Επιπλέον, η ομάδα απέσπασε το Βραβείο Σχεδιασμού Οχήματος, καθώς το όχημά της ήταν εξαιρετικά αεροδυναμικό και είχε κατασκευαστεί με απόλυτη ακρίβεια. Το όχημα ήταν επίσης κατασκευασμένο από ανακυκλωμένο υλικό, ήταν οπτικά ελκυστικό και πολύ ασφαλές.
24ωρo backstage: Ποιος ήταν ο άνθρωπος της Michelin που έκλεψε την παράσταση;
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]