Οι «πιλότοι» των ομάδων είχαν ήδη τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο σύστημα στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, καθώς και μεταξύ των στροφών 10 και 11. Τώρα, όμως, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το DRS και στην ευθεία μετά τη στροφή 3.
Στους κορυφαίους U21 του κόσμου οι Καλογερόπουλος, Μουζακίτης, Καρέτσας
Το σημείο «ανίχνευσης» της νέας ζώνης DRS βρίσκεται λίγο πριν την πρώτη στροφή, όπερ σημαίνει ότι, εάν κάποιος οδηγός δεν καταφέρει να προσπεράσει ένα προπορευόμενο μονοθέσιο στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, μπορεί να επιχειρήσει να τα καταφέρει στη μεγάλη ευθεία προς τη στροφή 4.
Υπενθυμίζεται ότι στη ζώνη DRS, κάθε οδηγός που βρίσκεται σε απόσταση μικρότερη του ενός δευτερολέπτου από το προπορευόμενο μονοθέσιο, μπορεί να ενεργοποιήσει το εν λόγω σύστημα. Τότε «ανοίγει» η πίσω πτέρυγα, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι αεροδυναμικές αντιστάσεις και αποκτάται ένα προσωρινό πλεονέκτημα ως προς την ταχύτητα.
Οι αναθεωρημένες πίσω πτέρυγες για το 2019 έχουν ήδη καταστήσει πιο ισχυρό το αποτέλεσμα του DRS. Σε συνδυασμό με την επιπλέον ζώνη DRS και τις πιο απλές εμπρός πτέρυγες που βοηθούν τους οδηγούς να ακολουθούν πιο… στενά τα προπορευόμενα μονοθέσια, αναμένεται το θέαμα στο γκραν πρι του Μπαχρέιν να είναι ακόμη μεγαλύτερο.