Σημαντικό ρόλο στη θετική οικονομική επίδοση είχαν τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης. Ειδικά, η προμήθεια 30.000 διαδραστικών οθονών για τα σχολεία και οι 11.000 «έξυπνες» οθόνες για τις εφορίες, με συνολικό αποτύπωμα 24 εκατ. ευρώ, λειτούργησαν ως βασικός μοχλός ανάπτυξης. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Άρης Κουτελός, Managing Director της LG Electronics Hellas, «το project για τις εφορίες ήταν ένα τεράστιο έργο – και θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε έργα για το Δημόσιο».
Στην κορυφή της ελληνικής αγοράς τηλεοράσεων
Η LG διατηρεί την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά τηλεοράσεωνv OLED, με μερίδιο άνω του 50% σε αξία και 55% σε τεμάχια. Ωστόσο, όπως σημειώνει ο επικεφαλής της LG Ελλάδας, Άρης Κουτελός, η κατηγορία OLED, παρότι τεχνολογικά προηγμένη, δεν έχει ακόμη «μεταφραστεί» σε αντίστοιχη ζήτηση, ενώ οι προσδοκίες για την τεχνητή νοημοσύνη, που καθιστά την τηλεόραση πιο «προσωπική» από ποτέ, μένει να αποδώσουν πλήρως εμπορικά.
Η αγορά ξεκίνησε το 2025 με κάμψη – το πρώτο τρίμηνο κατέγραψε πτώση 5%, καθώς ο ισχυρός Δεκέμβριος του 2024 «τράβηξε» ζήτηση από το νέο έτος. Ωστόσο, η πτώση θεωρείται συγκυριακή και αναμένεται σταθεροποίηση στους επόμενους μήνες.
Το 2024, πουλήθηκαν συνολικά 625.000 τηλεοράσεις, με έσοδα ύψους 260 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη δύναμη στην αγορά παραμένει η Samsung, ενώ η πάλαι ποτέ τρίτη Sony έχει παραχωρήσει τη θέση της σε κινεζικό brand.
Επένδυση σε μεγάλες ίντσες και AI – Η τηλεόραση του μέλλοντος είναι… προσωπική
Η LG εστιάζει πλέον σε μεγαλύτερες διαστάσεις και προηγμένα χαρακτηριστικά, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Η στρατηγική είναι σαφής: παρά την αβεβαιότητα της αγοράς, η LG δεν στοχεύει στον όγκο αλλά στην ποιότητα. Επιλέγει να προσφέρει premium εμπειρία στον τελικό καταναλωτή – ακόμα κι αν αυτό σημαίνει πτώση στον συνολικό όγκο πωλήσεων.
2025: Ποιοτική ανάπτυξη και νέες δημόσιες συμβάσεις
Η LG Hellas δηλώνει αισιόδοξη για το 2025, ποντάροντας σε νέα έργα του Δημοσίου, αλλά και στην υψηλή τεχνολογία των προϊόντων της. Η στρατηγική για εστίαση στο premium κομμάτι της αγοράς και στην ενσωμάτωση της AI φαίνεται να αποδίδει, ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας απέναντι στον ανταγωνισμό, τόσο σε επίπεδο brand όσο και τεχνολογικής καινοτομίας. Όπως καταλήγει ο κ. Κουτελός: «Στόχος μας είναι να φέρνουμε προϊόντα που ο καταναλωτής θα απολαμβάνει πραγματικά – αυτό είναι που μετράει στο τέλος της ημέρας».
Σημαντική δραστηριότητα και στους υπόλοιπους τομείς
Η LG εξακολουθεί να κυριαρχεί και στον ξενοδοχειακό εξοπλισμό, διατηρώντας περίπου το 50% της αγοράς.
Στις λευκές συσκευές, η εικόνα είναι μεικτή: η αγορά εμφανίζεται στάσιμη, με μείωση 5% στα ψυγεία, αλλά άνοδο σε άλλες κατηγορίες. Ο κλιματισμός δεν κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο φέτος, ωστόσο, η LG παραμένει εστιασμένη στα ποιοτικά προϊόντα, διατηρώντας σταθερό μερίδιο αγοράς.
Τέλος, στις αντλίες θερμότητας – έναν τομέα με προοπτικές λόγω πράσινης μετάβασης – η εταιρεία περιμένει την εκκίνηση κρατικών επιδοτήσεων για να ενισχυθεί η ζήτηση.